نویسنده: سجاد پاک آیین
// پنجشنبه, ۱۰ تیر ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۰۲

تصاویری از مجموعه بازی Bioshock: the Collection لو رفت

امروز شرکت 2K تصاویر جدیدی از نسخه ریمستر شده مجموعه بازی Bioshock: the Collection منتشر و به گونه‌ای انتشار این مجموعه را برای کنسول‌های نسل هشتمی تأیید کرده است. برای مطالعه جزئیات بیشتر با زومجی همراه باشید.

شرکت 2K تصاویر جدیدی از مجموعه بازی Bioshock: the Collection منتشر کرده است که ظاهرا این مجموعه برای کنسول‌های پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان منتشر خواهد شد. مجموعه «بایوشاک» احتمالا شامل نسخه ریمستر شده بازی‌های Bioshock و Bioshock 2 و Bioshock Infinte است. این مجموعه هنوز به صورت رسمی از طرف توسعه‌دهندگان بازی تأیید نشده است، اما تصاویر جدید به نوعی آن را تایید می‌کنند.

سایت نئوگف برای اولین بار با انتشار تصویر روی جلد بازی Bioshock: the Collection خبر از در دست ساخت بودن این مجموعه داد. بعد از این خبر شرکت 2K صفحه جدیدی درباره مجموعه بازی Bioshock: the Collection در سایت رسمی خود ایجاد کرد و بعد از چند دقیقه این صفحه را از روی سایت خود حذف کرد. شما‌ می‌توانید عکس‌های منتشر شده از بازی Bioshock: the Collection را در پایین مشاهده کنید:

با وجود اینکه هیچ تأیید رسمی از طرف سازندگان مجموعه Bioshock: the Collection نشده است اما این تصاویر نشان می‌دهد توکی گیمز برروی این مجموعه کار می‌کند که احتمالا برای کنسول‌های پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان منتشر خواهد شد.

منبع: Polygon

 


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده