نویسنده: سجاد پاک آیین
// پنجشنبه, ۱۰ تیر ۱۳۹۵ ساعت ۱۵:۰۳

پلی‌ استیشن نئو و مدل اسلیم پلی استیشن 4 زودتر از آنچه که فکر می‌کنید عرضه می‌شوند

دامیان تانگ، تحلیلگر اوراق بهادار شرکت مک‌کوئری، اطلاعات جدیدی درباره عرضه کنسول پلی‌استیشن نئو نسخه کوچکتر پلی‌استیشن 4 به اشتراک گذاشته و ادعا کرده است این کنسول‌ها زودتر از زمانی که دیگران فکر می‌کنند عرضه خواهند شد. با زومجی همراه باشید.

امروز دامیان تانگ، تحلیلگر اوراق بهادار در شکرت Macquarie Securities، با وال‌استریت جورنال مصاحبه کرده و در بخشی از سخنان خود درباره کنسول قدرتمندتر پلی‌استیشن 4 یعنی پلی‌استیشن نئو نیز صحبت کرده است. تانگ ادعا کرده است شرکت سونی در جریان  «نمایشگاه بازی توکیو» در ماه سپتامبر (شهریور/مهر) کنسول اسلیم پلی‌استیشن 4 نئو را منتشر خواهد کرد. براساس اعلام وال‌استریت جورنال، شرکت سونی فعلاً تمایلی به صحبت درباره دستگاه‌های جدید خود و زمان انتشار آن ندارد.

براساس اخبار‌ و گزارش‌های منتشر شده از پلی‌استیشن نئو، این کنسول تا آخر سال ۲۰۱۶ منتشر خواهد شد. شرکت سونی در دست ساخت بودن پلی‌استیشن نئو را تأیید کرده است که این کنسول نسخه قدرتمند شده‌ی پلی‌استیشن 4 است. این برای اولین بار در تاریخ کنسول‌های بازی است که یک کنسول قدرتمند در میانه نسل کنسول‌ها در دست ساخت قرار می‌گیرد.

شرکت سونی عادت داشته است پس از سه سال از عرضه کنسول‌های پلی‌استیشن، نسخه کوچک شده یا اسلیم دستگاه‌های خود را عرضه کند. به عنوان مثال شرکت سونی پلی‌استیشن 3 را در سال ۲۰۰۶ عرضه کرد و در سال ۲۰۰۹ نسخه اسلیم آن کنسول را معرفی و عرضه کرد.

شرکت مایکروسافت نیز نسخه اسلیم کنسول ایکس‌باکس وان را با نام ایکس‌باکس وان S رونمایی کرد که اواسط ماه مرداد عرضه خواهد شد. همچنین مایکروسافت از نسخه قدرتمند شده ایکس‌باکس وان با عنوان «پروژه اسکورپیو» رونمایی کرد و براساس صحبت‌های این شرکت، اسکورپیو قدرتمند‌ترین کنسولی است که تاکنون ساخته شده و همچنین اعلام کرد این کنسول برای عرضه در تعطیلات سال ۲۰۱۷ برنامه‌ریزی شده است.

منبع: GameSpot


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده