نویسنده: محمد شیرزاده
// پنجشنبه, ۱۰ تیر ۱۳۹۵ ساعت ۲۰:۲۳

سریال Preacher برای فصل دوم تمدید شد

طبق اعلام AMC به تازگی خبر رسیده که سریال کمیک بوکی «واعظ» (Preacher) که در حال حاضر در حال پخش فصل اولش است، برای یک فصل دیگر هم تمدید شده است. فصل دوم این سریال ۱۳ قسمتی خواهد بود. با زومجی همراه باشید.

سریال «واعظ»، جدیدترین سریال اقتباسی بر اثر سری کمیک‌های گارث انیس، در ماه اردیبهشت شروع به پخش کرد. دومینیک کوپر در نقش «جسی کاستر»، شخصیت اصلی سریال، حضور دارد و جوزف گیلگان نیز در نقش خون آشامی به نام «کسدی» و روث نگا نیز نقش «تولیپ اوهیر» را ایفا می‌کند. فصل اول این سریال ۱۰ قسمت خواهد داشت و چند روز پیش قسمت پنجم آن با عنوان «جنوب دوباره بر خواهد خواست» پخش شد و نقد و بررسی آن را نیز در زومجی خواندید. داستان سریال درباره «کاستر»، یک واعظ در تگزاس، است که با موجودی به نام «جنسیس» ترکیب می‌شود و به این ترتیب توانایی پیدا می‌کند تا هر کاری که از دیگران می‌خواهد برای او انجام دهند. چارلی کولیر، رئیس ای ام سی، در بیانیه‌ای در این رابطه گفت:

کاری که سم کاتلین، ست روگن و اوان گلدبرگ و بقیه تیم خلاق سازنده در به تصویر کشیدن داستان گارث انیس انجام داده‌اند شگفت انگیز است. از دیدن ادامه داستان این شخصیت‌های شگفت انگیز در بهشت، جهنم، تگزاس و یا جاهای دیگر خوشحال خواهیم شد.

ای ام سی اعلام کرده که «واعظ» تا به حال میانگین ۳/۳ میلیون بیننده در هر قسمت را داشته است. سازندگان در حالی ساخته شدن فصل دوم این سریال را رسما تایید کرده‌اند که این فصل ۱۳ قسمت خواهد بود

منبع: IGN


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده