// پنجشنبه, ۱۰ تیر ۱۳۹۵ ساعت ۱۸:۰۴

تماشا کنید: بازی BioShock: The Collection تایید شد

ساعاتی پیش سرانجام کمپانی تو کی (2K) عرضه مجموعه BioShock: The Collection که شامل نسخه بازسازی شده هر سه بازی سری BioShock خواهد بود، را تایید کرد. با زومجی و جزئیات خبر همراه باشید.

سری بازی‌های «بایوشاک»، به دلیل داستان و فضای خاص خود و همچنین مباحث فلسفی مطرح شده در بخش‌های مختلف آن، همواره به عنوان یکی از برترین‌های تاریخ صنعت بازی‌های ویدیویی شناخته می‌شود. حال کمپانی توکی، به عنوان ناشر این مجموعه اعلام کرده است که نسخه ریمستر شده سه بازی BioShock، BioShock 2 و BioShock Infinite در قالب مجموعه BioShock: The Collection عرضه خواهد شد.

مجموعه BioShock: The Collection علاوه بر هر سه بازی سری «بایوشاک» شامل تمامی محتواهای دانلودی این بازی‌ها نیز خواهد بود. علاوه بر این با خرید این بسته، یک مجموعه‌ی ویدیویی به نام Imagining BioShock در اختیار شما قرار خواهد گرفت که محتوی تفسیرها و توضیحات کن لوین، کارگردان بازی‌های BioShock و BioShock Infinite، و شاون رابرتسون، طراح ارشد این سری است.

نسخه ریمستر شده بازی BioShock 2 موجود در مجموعه BioShock: The Collection شامل بخش چند نفره نخواهد بود. همچنین لازم به ذکر است که نسخه رایانه‌های شخصی BioShock: Infinite به دلیل مطابقت با استانداردهای نسل فعلی کنسول‌های خانگی، بازسازی نشده و با بالاترین تنظیمات بدون اشکال اجرا می‌شود. استودیو بلایند اسکوئرل گیمز (Blind Squirrel Games) وظیفه ریمستر بازی‌های این مجموعه را بر عهده داشته و در انجام این امر از استودیو ایرشنال گیمز (Irrational Games) نیز کمک گرفته است. محتویات این مجموعه عبارتند از:

  • نسخه ریمستر شده BioShock به همراه محتواهای دانلودی Museum of Orphaned Concepts و Challenge Rooms
  • مجموعه‌ ویدیویی تفسیر‌ها و توضیحات عوامل ساخت بازی BioShock به نام Imagining BioShock
  • نسخه ریمستر شده BioShock 2 بدون بخش چند نفره، به همراه محتواهای دانلودی Minerva و Protector Trials
  • نسخه ریمستر شده BioShock Infinite به همراه محتواهای دانلودی Clash in the Clouds، اپیزودهای اول و دوم Burial at Sea و Columbia's Finest

|

مجموعه BioShock: The Collection با قیمت ۶۰ دلار در در تاریخ ۱۳ سپتامبر (۲۳ شهریور) در آمریکای شمالی و سه روز بعد در سرتاسر جهان بر روی پلتفرم‌های پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی منتشر خواهد شد.

منبع: GameSpot


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده