// جمعه, ۱۱ تیر ۱۳۹۵ ساعت ۱۴:۲۲

بازی Final Fantasy: Brave Exvius برای اندروید و iOS‌ عرضه شد

اسکوئرانیکس امروز از انتشاربازی Final Fantasy: Brave Exvius برای اندروید و iOS خبر داد. این بازی با سبک نقش‌آفرینی به صورت رایگان (free-to-play) برای دستگاه‌های موبایل ساخته شده است. در ادامه با زومجی همراه باشید.

اسکوئرانیکس اکنون و بعد از انتشار Final Fantasy: Brave Exvius در کشور ژاپن، از عرضه این بازی نقش‌آفرینی برای دستگاه‌های موبایل در کشورهای غربی خبر داده است.

گرافیک‌های مخصوص ، وجود فیلم‌های CG که هر بار با استفاده از Summon spell به نمایش در می‌آید، حضور شخصیت‌های جدید و حضور شخصیت‌های آشنا مانند ترا از Final Fantasy VI و ردیا از بازی Final Fantasy IV که می‌تواند در نبردها به شما کمک کند از جمله ویژگی‌های Final Fantasy: Brave Exvius محسوب می‌شوند. Brave Exvius دارای سبک نبرد نوبتی و گرافیک ۲ بعدی مانند بازی‌های کلاسیک Final Fantasy است.

ارزش صنعت بازی‌های موبایل در حدود ۳۴/۸ میلیارد دلار است و کمپانی‌های سنتی صنعت بازی‌های ویدیویی مانند اسکوئر انیکس قصد دارند تا بخشی از این صنعت ارزشمند را در اختیار خود بگیرند. این دلیل موجهی است تا بدانیم چرا اسکوئر انیکس با استفاده از یکی از بهترین و بزرگترین مجموعه‌ها قصد باز کردن جای پای خود را در پلتفرم‌های موبایل دارد.

البته این اولین باری نیست که اسکوئر انیکس یک بازی موبایل از مجموعه Final Fantasy را منتشر می‌کند. این شرکت در گذشته نیز پورت و ساخت بازی‌های کلاسیکی مانند Final Fantasy IX و بازی‌های اوریجینالی مانند Record Keeper را در پرونده کاری خود داشته است.

اگر صبر برای تجربه Final Fantasy XV، تازه‌ترین بازی مجموعه فاینال فنتزی (Final Fantasy) مشکل است، اکنون می‌توانید برای کمی کاهش عطش انتظار خود بازی موبایل  Final Fantasy: Brave Exvius را از پلی‌استور و اپ استور دانلود و تجربه کنید.

منبع: VentureBeat


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده