// جمعه, ۱۱ تیر ۱۳۹۵ ساعت ۱۲:۲۳

کمپانی دیزنی ساخت دنباله انیمشن Wreck-it Ralph را تایید کرد

به نظر می‌رسد کمپانی دیزنی برای ساخت قسمت جدید انیمیشن رالف خرابکار (Wreck-it Ralph) دست به کار شده است. این انیمیشن تا دو سال آینده اکران خواهد شد. با زومجی همراه باشید.

به‌نظر می‌رسد ساخت دنباله‌ای جدید برای انیمیشن Wreck-it Ralph در راه است. احتمال دارد نام آن Wreck-it Ralph 2 باشد ولی هنوز چیزی مشخص نیست. دیزنی اعلام کرده که هنوز نامی برای این نسخه در نظر گرفته نشده است. از طرفی کلارک اسپنسر، تهیه کننده آثاری همچون زوتوپیا (Zootopia) و بولت (Bolt)، که تهیه کننده قسمت اول این انیمیشن بود، به همراه هنرپیشگان این انیمیشن یعنی جان سی ریلی و سارا سیلورمن باز به دیزنی برگشته‌اند.

همچنین ظاهرا اولین عکس هنر این انیمیشن نیز از طریق اینترنت پخش شده است که نوید از قسمت جدید می‌دهد.

Wreck-it ralph 2

ریچ مور، کارگردان Wreck-it Ralph، در طی بیانیه‌ای می‌گوید:

از زمانی که بر روی Wreck-t Ralph کار کرده و مراحل ساخت و توسعه انیمیشن را شروع کردیم، می‌دانستیم که برای این شخصیت‌ها هرچیزی امکان پذیر است.

به نظر می‌رسد وی زمانی که در حال کار بر روی زوتوپیا بوده به طور همزمان بر روی دنباله جدید Wreck-it Ralph هم کار می‌کرده است. همچنین شایعاتی به گوش می‌رسد از این‌که امکان دارد در دنباله جدید این سری شخصیت محبوب نینتندو یعنی ماریو نیز حضور داشته باشد. نینتندو هنوز به‌طور قطعی چیزی را تایید نکرده است ولی گفته‌اند که امکان دارد این اتفاق رخ دهد! ریچ مور در ادامه از داستان انیمیشن می‌گوید:

این بار رالف در اینترنت و فضای مجازی خراب کاری‌هایی به بار می‌آورد. انجام کارهایی که فقط از این شخصیت بر می‌آید. در این قسمت نیز شخصیت‌های دوست داشتنی قسمت اول و صداپیشه‌گان آن‌ها حضور خواهند داشت.

فیل جانستون، نویسنده این انیمیشن در باره قسمت جدید می‌گوید:

دنیای اینترنت بهترین جای ممکن برای ونلوپ و رالف خواهد بود. گستردگی‌های این بخش زیاد بوده و شاهد یک کمدی بی حدومرز خواهیم بود.

به‌علاوه این صحبت‌ها دیزنی اضافه شدن شخصیت رالف خرابکار به بازی Disney Crossy Road  را به مناسبت ساخت دنباله جدید این انیمیشن تایید کرد.

نسخه اول این انیمیشن را می‌توان یکی از سودآورترین کار‌های زمان خود برای دیزنی به حساب آورد. قسمت اول Wreck-it Ralph در هفته اول اکران خود در باکس آفیس توانست ۵۰ میلیون دلار فروش کند. این در حالی است که رقم کلی در مدت زمانی حضور در باکس‌ آفیس به ۴۷۰ میلیون دلار رسید. بودجه ساخت این انیمیشن ۱۶۵ میلیون دلار بود.

به‌نظر می‌رسد دنباله جدید Wreck-it Ralph در تاریخ ۱۸ اسفند ۱۳۹۶ اکران شود.

منبع: GameSpot

 


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده