نویسنده: محسن بیگی نیا
// جمعه, ۱۱ تیر ۱۳۹۵ ساعت ۲۳:۰۲

کارمند ولو احتمالا سرنخی از Left 4 Dead 3 ارائه داده است

یکی از کارکنان شرکت ولو (Valve Corporation) در ویدئوی آموزشی خودش تصویری را به نمایش گذاشته که باعث شروع دوباره‌ی گمانه زنی‌ها در خصوص ساخت Left 4 Dead 3 و افزایش امید طرفداران به عرضه‌ی این بازی شده است. با زومجی همراه باشید.

گفتن اینکه ولو دیگر قصد ندارد سومین شماره از بازی‌های خودش را عرضه کند دیگر به یک ادعای تکراری و رایج تبدیل شده است. هرچند، در آموزش ساخت بازی یکی از کارمندان ولو سرنخ جدیدی در ارتباط با Left 4 Dead 3 پیدا شده است که باعث پیدایش مجدد گمانه زنی‌ها و امید برای عرضه شدن سومین قسمت از این بازی Co-Op محور زامبی کشی شده است.

همچنانکه وب سایت ولوتایم، سایت طرفداران ولو هم متوجه شده است، تریستان ریدفورد تصویری از یک پوشه فایل را در ویدئوی آموزشی خودش روی «دستینیشن ورکشاپ تولز» قرار داده است و در بالای لیست پوشه‌ها یک نام قرار گرفته بود: Left 4 Dead 3. این تصویر سریعاً با تصویر دیگری که نام متفاوتی را برای پوشه مذکور نمایش می‌داد جایگزین شد، اما ویوتایم موفق شد این تصویر را ضبط کند.

tristan-l4d3-folder-tease

البته، این احتمالاً فقط یک اتفاق بوده است و احتمال زیادی وجود دارد که تمام کارمندان ولو پوشه‌های Left 4 Dead 3 ،Half Life 3  و Portal 3 را صرف نظر از وضعیت این بازی‌ها روی رایانه‌های خودشان داشته باشند. هرچند، این اندکی عجیب است که فهرست پوشه‌ها تا جایی پایین آمده است که نام Left 4 Dead 3 در بالای آن قرار بگیرد. همچنانکه ولوتایم اشاره کرده است، به نظر می‌رسد که تصویر جدید فوتوشاپ شده باشد.

این آخرین اشاره‌ به بازی Left 4 Dad 3 است که تا کنون فاش شده است. پیش‌تر در سال ۲۰۱۳ طرفداران Dota 2 که از دفتر ولو بازدید می‌کردند فهرستی در ارتباط با Left 4 Dead 3 پیدا کردند. در سال ۲۰۱۴ یکی از خالقین Counter-Strike که دیگر در ولو کار نمی‌کند بیان کرد که Left 4 Dead 3 هنگامی که در آنجا مشغول به کار بوده در دست ساخت قرار داشته و در آن زمان «عالی بنظر می‌رسیده است.»

نظر شما در خصوص این تصویر و احتمال ساخته شدن Left 4 Dead 3 توسط ولو چیست؟

زومجی: Gamespot


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده