// شنبه, ۱۲ تیر ۱۳۹۵ ساعت ۰۰:۲۳

تاریخ اکران فیلم 2 Pacific Rim مشخص شد

اگر از طرفداران نسخه‌ی اول فیلم مهیج حاشیه‌ی اقیانوس آرام (Pacific Rim) باشید، بدون شک بی صبرانه منتظر اکران نسخه‌ی دوم آن هستید. البته باید کمی صبر خود را بالاتر ببرید چون که این فیلم قرار است در سال ۲۰۱۸ اکران شود. با زومجی همراه باشید.

کمپانی‌های لجندری پیکچرز و یونیورسال پیکچرز تاریخ اکران نسخه‌ی دوم فیلم حاشیه‌ی اقیونوس آرام (Pacific Rim)، که کارگردانی نسخه‌ی اول آن را گیلرمو دِل تورو بر عهده داشت، ۴ اسفند ماه سال ۱۳۹۶ (۲۳ ماه فوریه ۲۰۱۸) اعلام کرده‌اند. این فیلم که جان بویگا، بازیگر فیلم جنگ ستارگان: نیرو برمی‌خیزد (Star Wars: The Force Awakens) در آن نقش پسر ادریس البا در نسخه‌ی اول را ایفا می‌کند، در تاریخ ذکر شده که در ماه اکران فیلم‌های دیگری مانند غارتگر (Predator) و پلنگ سیاه (Black Panther) قرار دارد، اکران خواهد شد. کارگردانی این قسمت را دیگر گیلرمو دل تورو بر عهده ندارد و به جای وی استیون دِنایت، کارگردان سریال اسپارتاکوس (Spartacus)، ساخت این فیلم پر طرفدار را بر عهده خواهد داشت. این اولین فیلم سینمایی در کارنامه‌ی این کارگردان خواهد بود، اما در عوض تولیدکننده و نویسنده‌ی آن در پروژه‌های تلویزیونی  بسیاری مانند دِردِویل (Daredevil) نت‌فلیکس مشغول فعالیت هستند.

کمپانی‌های Legendary Pictures و Universal Pictures پیش از این در تلاش بودند زمانی که کمپانی برادران وارنر قسمت دوم این فیلم را از برنامه‌ی زمانبندی خود خارج کرد، این پروژه را در دست بگیرند که ظاهرا موفق نیز شده‌اند. نسخه‌ی اول این فیلم پس از اکران موفق شد در آمریکا بیش از ۱۰۱ میلیون دلار و بصورت جهانی (به غیر از آمریکا) بیش از ۳۰۹ میلیون دلار فروش داشته باشد. پیش‌تر در زومجی خواندید که نویسنده‌ی فیلم دنیای ژوراسیک (Jurassic World) به فیلم Pacific Rim 2 ملحق شده است.

نظر شما در مورد تاریخ اکران این فیلم چیست؟

منبع: Polygon


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده