// یکشنبه, ۱۳ تیر ۱۳۹۵ ساعت ۱۳:۰۳

احتمال ساخت یک Zelda آنلاین بعد از نسخه Breath of the Wild

تیم سازنده بازی Zelda در کمپانی نینتندو اعلام کرده که ممکن است پس از عرضه نسخه Breath of the Wild، ساخت یک نسخه آنلاین از این مجموعه را آغاز کند. با زومجی همراه باشید.

سری بازی‌های The Legend of Zelda در ارائه بخش چندنفره آن‌چنان قوی ظاهر نشده‌اند. اما به‌نظر می‌رسد بعد از نسخه Breath of the Wild شاهد ساخته شدن یک بازی آنلاین از این مجموعه خواهیم بود.  ایجی ای‌ئونوما (Eiji Aonuma)، تهیه کننده بازی، در این باره می‌گوید:

من از ساخت نسخه Breath of the Wild چیزهای زیادی یادگرفتم. نکاتی کلیدی که هم‌اکنون با استفاده از آن‌ها می‌توانم یک نسخه چندنفره از Zelda بسازم.

تا به حال بازی‌هایی از این سری که شامل بخش چندنفره بوده‌اند همانند Four Swords Adventures، Phantom Hourglass، Spirit Tracks و Tri Force Heroes  که سال پیش عرضه شد، عملکرد خیلی موفقی در این بخش نداشته‌اند. برای مثال نسخه The Wind Waker شما با اتصال به سایر بازیکنان کنسول گیم کیوب  می‌توانستید وسایل جا‌به‌جا کنید یا به یک سری آیتم‌ها دسترسی داشته باشید که این ویژگی خیلی استقبال طرفداران را در پی نداشت. بازی The Legend of Zelda: Breath of the Wild طی نمایشگاه E3 رونمایی  شد و قرار است برای دو پلتفرم نینتندو NX و Wii U درسال ۲۰۱۷ عرضه شود.

منبع: Gamespot


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده