نویسنده: مسیح کریمی
// یکشنبه, ۱۳ تیر ۱۳۹۵ ساعت ۱۹:۰۳

نسخه فیزیکی بازی State of Decay برای رایانه های شخصی منتشر خواهد شد

چندی پیش بازی State of Decay 2 معرفی شد، اما نسخه اول بازی همچنان در کانون توجهات است، کمپانی Nordic Games با انتشار تصویری از  جعبه بازی State of Decay اعلام کرد که نسخه فیزیکی این بازی را بر روی رایانه‌های شخصی منتشر خواهد کرد. در ادامه با زومجی همراه باشید.

در یک اطلاعیه خبری، کمپانی Nordic Games اعلام کرد نسخه فیزیکی بازی State of Decay: Survival Edition که شامل دو بسته الحاقی این بازی (Breakdown و Lifeline) می‌شود را در تاریخ ۹ آگوست (۱۹ مرداد) برای رایانه‌های شخصی منتشر خواهد کرد. قیمت این نسخه ۲۰ دلار اعلام شده است که مواردی چون: قاب دیسک با بسته بندی ویژه، دی‌وی‌دی بازی، یک پوستر و سی‌دی موسیقی متن بازی از جمله محتویات این نسخه هستند. شما در ادامه می‌توانید تصویر محتویات این نسخه را مشاهده کنید:

State of Decay Year One Survival Edition PC

این بازی نخست به صورت دانلودی برای کنسول ایکس‌باکس 360 و رایانه‌های شخصی در سال ۲۰۱۳ منتشر شده بود و سال گذشته این بازی برای کنسول ایکس‌باکس وان نیز عرضه شد. این بازی با واکنش مثبت منتقدان و بازی‌بازها رو به رو شد که موجب ساخت ادامه این بازی شد.

در نمایشگاه E3 2016 که چندی پیش برگزار شد، کمپانی مایکروسافت و استودیو اندد لبز با انتشار تریلر کوتاهی بازی State of Decay 2 را معرفی کردند. با وجود اینکه اطلاعات زیادی از این بازی منتشر نشده است، اما انتشار این بازی برای سال ۲۰۱۷ برنامه ریزی شده است. تریلر معرفی بازی State of Decay 2 را می‌توانید در اینجا مشاهده کنید.

منبع: GameSpot


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده