نویسنده: پدرام بهادری
// یکشنبه, ۱۳ تیر ۱۳۹۵ ساعت ۱۸:۲۳

معرفی بازی اندروید Psebay؛ سفری به اعماق جنگل

Psebay یک بازی موبایل هنری، خوش‌ساخت و گاهاً دشوار است که با تلفیق دو سبک شبیه‌سازی و آرکید، شما را به سفری آرامش‌بخش در اعماق جنگل می‌برد. در ادامه با زومجی همراه باشید تا به معرفی این بازی موبایل بپردازیم.

تا به امروز ما در بخش معرفی بازی موبایل، به معرفی بازی‌های مختلفی پرداختیم که هر کدام رازی برای موفقیت در چنته خویش داشتند. در معرفی بازی کم‌حجم Atomic Bomber، از سادگی آن گفتیم و علت جذابیت بی‌پایان Mekorama را در ایده ناب آن یافتیم. اما اگر همچنان به دنبال پیدا کردن تکه‌های بیشتری از پازل «موفقیت» هستید، بگذارید امروز قطعه و المان دیگری را معرفی کنیم. المانی که اگر ایده شما تکراری و ده‌های بازی مشابه دیگری در دنیا موجود باشد، مانند سحر و جادو این قدرت را دارد تا ساخته شما را با دیگران متمایز کند. قطعه جدید پازل موفقیت چیزی نیست جز «اتمسفر» که اگنی بوتاکو (Eugeny Butakov) با توجه به آن اثر زیبای Psebay را خلق کرده است.

بازی Psebay

همان‌طور که در مقدمه اشاره کردیم، Psebay ایده‌ جدیدی ارائه نمی‌کند. مکانیزم و هدف بازی بارها در آثار دیگری نیز مشاهده شده است. در هر مرحله، Psebay کنترل موتوری را در اختیار شما قرار می‌دهد تا آن و موتورسوار را صحیح و سالم به مقصد مورد نظر برسانید. برای جان سالم به در بردن از موانع و صخره‌های بزرگ و کوچک، دو کنترل برای کم و زیاد کردن سرعت و دو کنترل دیگر برای تنظیم جهت موتور روی صفحه بازی وجود دارد. تعداد ستاره‌هایی که از هر مرحله دریافت می‌کنید نیز وابسته به این است که آن مرحله را در چه مدت زمانی به پایان برسانید. مراحل بازی نیز گاهاً به قدری سخت و دشوار می‌شوند که تنها کنترل صحیح موتور کافی نیست و باید سلول‌های خاکستری مغز را نیز به کار بندازید. علاوه بر این‌ها بخشی در کنار مراحل بازی وجود دارد که ابزار‌هایی در اختیار شما قرار می‌دهد تا مرحله مورد نظر خودتان را طراحی کنید.

بازی موبایل Psebay

اما بر خلاف گیم‌پلی تکراری، Psebay در زمینه هنری و طراحی مراحل حرف‌های جدیدی برای گفتن دارد. طراحی محیط و اتمسفر بازی در یک کلام بی‌نظیر است. محیط‌های جنگلی Psebay با آن پس‌زمینه تاریک اما آرامش‌بخش خود مانند نقاشی اثر هنرمندی چیره‌دست هستند که نمونه‌ آن‌ها را نمی‌توانید در هیچ بازی دیگری بیابید. این فضای بکر را با موسیقی دلنشین و آرام بازی ترکیب کنید تا پی به قدرت واقعی Psebay در افسون کردن مخاطب ببرید.

مراحل بازی Psebay

در پایان باید بگوییم که Psebay فرصتی است تا برای مدتی از زندگی روزمره خود دور شده و غرق در دنیای زیبا و هنرمندانه بازی شوید، البته اگر بتوانید از پس مراحل سخت آن بر آیید.

دانلود از کافه بازار

تهیه شده در زومجی


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده