نویسنده: آرش رستمی
// یکشنبه, ۱۳ تیر ۱۳۹۵ ساعت ۲۳:۴۲

استودیوی پیکسار فعلاً نمی‌خواهد برای انیمیشن‌های Inside Out و WALL-E دنباله‌ای بسازد

مسئولین کمپانی پیکسار (Pixar) فعلاً می‌خواهند تولید Cars 3 ،The Incredibles 2 و Toy Story 4 را به پایان برسانند و در حال حاضر قصد ندارند به‌جز این موارد، دنباله‌های دیگری برای انیمیشن‌هایشان بسازند. با زومجی همراه باشید.

حتی اگر قرار باشد که انیمیشن‌های «پشت و رو» (Inside Out) و «وال-ای» (WALL-E) ادامه پیدا کنند، ظاهراً به این زودی‌ها نمی‌توانیم دنباله‌های آن‌ها را تماشا کنیم؛ چرا که استودیو پیکسار می‌خواهد به‌جای ادامه دادن آثار پیشین‌اش، به دنبال ساختن آثار جدید برود.

جیم موریس (Jim Morris)، رئیس پیکسار، به‌تازگی در گفت‌وگو با وب‌سایت EW، به این موضوع اشاره کرد که استودیوی‌اش تمایل دارد تا بر روی تولید انیمیشن‌های کاملاً جدید تمرکز کند. وی در این‌باره گفت:

قرار شده که پس از [پایان ساخت دنباله‌های] Toy Story و Incredibles همه‌ی [تمرکز ما] بر روی [تولید] آثار اوریجینال باشد.

پیکسار در سال‌های پیشِ رو دنباله‌های سه عدد از انیمیشن‌های‌اش را عرضه خواهد کرد. در این میان، ماشین‌ها ۳ (Cars 3) قرار است در اواخر خرداد ۹۶ (ژوئن ۲۰۱۷) آماده‌ی اکران شود؛ درحالی‌که اکران داستان اسباب‌بازی ۴ (Toy Story 4) برای خردادماه ۹۷ در نظر گرفته شده و بنا به شنیده‌ها، شگفت‌انگیزان ۲ (The Incredibles 2) هم از آخرین روز بهار ۹۸ روی پرده‌ی سینماها خواهد رفت.

گویا مسئولین پیکسار در ابتدا قصد داشته‌اند که به‌طور یک در میان، یک سال را به خلق کردن پویانمایی‌های کاملاً نو اختصاص دهند و طی سال دیگر هم دنباله‌ای از ساخته‌های‌شان تحویل طرفداران بدهند؛ اما در نهایت، این برنامه‌ریزی عملی نشده است. به‌گفته‌ی موریس، این استودیو از حدود ۱۰ سال پیش، یعنی از زمان خریداری شدن‌اش توسط کمپانی دیزنی، ۷ دنباله و ۲۱ اثر اوریجینال تولید کرده است. وی همچنین خطاب به علاقه‌مندان وال-ای گفت که «بازگشت [به این انیمیشن] و دیدار [دوباره] با دنیای آن، [حرکت] خوشایندی خواهد بود»؛ اما اعلام کرد که فعلاً برنامه‌ای برای ادامه دادن آن وجود ندارد.

در حال حاضر، پیت داکتر (Pete Docter)، کارگردان Inside Out، به دنبال عملی کردن ایده‌اش برای ساختن یک اثر اوریجینال است و بِرَد بِرد (Brad Bird)، کارگردان انیمیشن راتاتویی (Ratatouille) یا همان «موش سرآشپز»، هم سرگرم ساختن The Incredibles 2 است. اکران در جستجوی دوری (Finding Dory)، آخرین ساخته‌ی پیکسار، دو هفته‌ای است که در سینماهای ایالات متحده آغاز شده و علاقه‌مندانِ «در جستجوی نمو» (Finding Nemo) را پس از ۱۳ سال به دیداری دوباره با شخصیت‌های این اثر دعوت کرده است.

منبع: IGN


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده