// دوشنبه, ۱۴ تیر ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۲۳

سرورهای Little Big Planet در ژاپن غیر فعال خواهند شد

طبق اعلام سونی، بزودی سرورهای سری‌بازی‌های Little Big Planet در کشور ژاپن غیرفعال خواهند شد و مردم این کشور دیگر قادر به استفاده از امکانات آنلاین این بازی‌ها نخواهند بود. با زومجی همراه باشید.

شعبه ژاپن سونی به تازگی تایید کرده که تمامی سرورهای سری بازی‌های Little Big Planet از تاریخ ۳۱ جولای (۱۰ مرداد) در این کشور قطع خواهند شد. از بازی‌های که قرار است از سری Little Big Planet در کشور ژاپن سرورهای آن قطع شوند می‌توان به Little Big Planet در پلی‌استیشن 3 و PSP، بازی Little Big Planet 2 بر روی پلی‌استیشن 3، Little Big Planet 3 بر روی پلی‌استیشن 3 و پلی‌استیشن 4، Little Big Planet Karting بر روی پلی‌استیشن 3 و Little Big Planet روی پلی‌استیشن ویتا اشاره کرد. در ادامه یکی از کاربران وبسایت NeoGAF به نام Tapejara، اعلام کرد که سرورهای بازی Little Big Planet بر روی PSP در انگلستان نیز قطع خواهند شد، همچنین در ۳۱ آگوست (۱۰ شهریور) نیز سرورهای Little Big Planet Karting نیز در آمریکای شمالی قطع می‌شوند.

در صورت قطعی سرورهای بازی، بازیکنان دیگر قادر دسترسی به ساخت شناسه، ارتقاء سطح، اشتراک گذاری سطح خود میان دیگر بازیکنان، انجام بازی‌های چندنفره آنلاین و ارتباط با دیگر بازیکنان نخواهند بود. همچنین هم‌اکنون می‌توانید بسته‌های الحاقی بازی Little Big Planet را خریداری کنید، زیرا در صورت قطعی سرورها، به احتمال زیاد شاهد حذف شدن این بسته‌های الحاقی از فروشگاه سونی خواهیم بود.

منبع: GameSpot


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده