// سه شنبه, ۱۵ تیر ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۳۸

۷ بازی برتر واقعیت مجازی برای آیفون

این روزها همه جا صحبت از واقعیت مجازی است. اگر از دارندگان گوشی‌های آیفون هستید و شدیدا به بازی‌های واقعیت مجازی علاقه‌مند هستید با زومجی و هفت بازی برتر واقعیت مجازی آیفون همراه باشید.

در همین ابتدای کار بگویم پس از تجربه بازی‌های واقعیت مجازی بر روی آیفون دیگر نمی‌توانید به سراغ بازی‌های دو بعدی قدیم خود بروید. به عبارتی واقعیت مجازی دنیایی جدید از تجربیات را در اختیارتان قرار خواهد داد. از طرفی اصلا نگران کمبود بازی‌های واقعیت مجازی برای موبایل خود نباشید زیرا فروشگاه اپل پرشده از بازی‌های واقعیت مجازی که تنوع خاصی در بین آن‌ها دیده می‌شود.

نکته جالب دیگر این است که لازم نیست مدام به سراغ هدست‌های واقعیت مجازی مختلف بروید زیرا هدست واقعیت مجازی گوگل که Google Cardboard نام دارد با آیفون هماهنگ بوده و به راحتی هرچه تمام می‌توانید از آن استفاده کنید. تنها نکته‌ای که برای کاربر باقی می‌ماند این است که چه بازی‌هایی می‌تواند شما را مجذوب واقعیت مجازی کند؟ در این مقاله قصد داریم هفت بازی برتر واقعیت مجازی برای ایفون را معرفی کنیم که اکثرا جز بازی‌های رایگان هستند.

End-Space-Gear-VR-Screenshot

End Space VR

یکی از ژانر‌هایی که با واقعیت مجازی شدیدا همخوانی دارد بازی‌های اکشن فضایی است که بازی End Space VR مدرکی است بر حرفی که زده شد. شما یک سفینه فضایی را کنترل می‌کنید که می‌بایست در Wave‌های مختلف فضاییان را یکی پس از دیگری نابود کرده و زنده بمانید. بازی سرشار از صحنه‌های اکشن با گرافیکی زیبا است. اگر از کنترلر استفاده می‌کنید می‌توانید آن را با گوشی موبایل خود هماهنگ گرده و از آن به عنوان تریگر تیراندازی استفاده کنید. در غیر این صورت می‌توانید با نگاه کردن و هدف‌گیری و سپس تیراندازی دشمنان را از بین ببرید.

لینک دانلود از اپ استور اپل

Fractal Combat X

Fractal Combat X

یک بازی هواپیمایی بسیار زیبا و رایگان. سوار جت خود شوید و در هوا دشمنان را از بین برده و از دنیای واقعیت مجازی لذت ببرید. ناگفته نماند این بازی را می‌توانید هم به صورت واقعیت مجازی و هم عادی بر روی موبایل  خود بازی کنید. همچنین برای استفاده از حالت واقعیت مجازی که از طریق منو گرافیکی بازی قابل فعال سازی است می‌بایست یک کنترلر نیز در اختیار داشته باشید. زیرا هدف گیری و تیراندازی از طریق کنترلر امکان پذیر است. هر نقطه را که نگاه می‌کنید جت شما به همان نقطه پرواز خواهد کرد. گرافیک زیبا و یک سری المان‌های نقش آفرینی نظیر سیستم بروزرسانی جت و اسلحه‌اتان از دیگر ویژگی‌های این بازی است. همچنین شما با هر بار بازی کردن یک سری پول داخل بازی بدست می‌آورید که می‌توانید از طریق آن اسلحه و جت خود را بروزرسانی کنید البته اگر دوست دارید روند بروزرسانی و ارتقا  سریعتر شود می‌توانید از طریق پول واقعی مبلغ مورد نظر را خریداری کرده و عمل بروزرسانی کردن را انجام دهید.

لینک دانلود از اپ استور اپل

incell-nival-vr

InCell VR

یک بازی عجیب و خیره کننده!‌ بازی InCell VR شما را به یک گردش سرگرم کننده در بدن انسان‌‌ها می‌برد. هدف این گردش این است که ویروس‌های داخل بدن میزبان را از بین برده تا از نابود شدن سلول‌ها جلوگیری کنید. این بازی یکی دیگر از دسته بازی‌های واقعیت مجازی است که می‌توانید آن را با هدست یا بدون هدست واقعیت مجازی انجام دهید. اگر از هدست استفاده کنید تجربه این بازی بسیار لذت بخش‌تر بوده و قطعا ارزشش را دارد. InCell VR فقط یک بازی هدست واقعیت مجازی نیست بلکه تجربه‌ای ناب در زمینه بازی‌های موبایل است که شدیدا پیشنهاد می‌شود. همچنین اگر از این بازی خوشتان آمد می‌توانید به سراغ InMind VR بروید که توسط توسعه دهندگان یکسانی ساخته و شما را وارد ذهن انسان می‌کند.

لینک دانلود از اپ استور اپل

LamperVR2_virtual+reality

Lamper VR: Firefly Rescue

دنباله‌ای برای بازی Lamper VR که از بهترین‌های سبک رانر است. این بار در Lamper VR: Firefly Rescue با گرافیکی بهتر و تجربه‌ای بی پایان در گیم‌پلی بازی مواجه خواهید شد. همچنین برای بازی کردن نیازی به استفاده از کنترلر نیست. با تکان دادن سر به تنهایی  می‌توانید بازی کنید.

لینک دانلود از اپ استور اپل

Roal Caster Vr

Roller Coaster VR

Roller Coaster VR را می‌توان یک بازی شبیه‌ساز نیز نامید. اگر می‌خواهید شخصی را با طعم واقعی بازی‌های واقعیت مجازی آشنا کنید قطعا RC VR بهترین گزینه خواهد بود. در این بازی شما یک ترن هوایی را کنترل می‌کنید که طی مسیر بازی از بین کوه‌ها، دریاها و سایر مناطق عبور می‌کند. حال در این بین امکان دارد با خطرات دریایی یا پیچ‌های سرعتی و وحشتناک کوه‌ها مواجه شوید که تجربه آن‌ها  شدیدا هیجان انگیز خواهد بود. از دیگر بازی‌های مشابه این سبک می‌توان به ‌Cedar Point VR اشاره کرد که مدل واقع‌گرایانه Roller Coaster VR بوده و در یک پارک تفریحی انجام می‌شود.

لینک دانلود از اپ استور اپل

Romans From Mars 360

Romans from Mars 360

آیا امکان دارد شاهد بازی واقعیت مجازی باشیم که شدیدا قابل ستاش باشد؟ در جواب باید بگویم که اگر پای Romans from Mars 360 در میان باشد بله امکان دارد! یک بازی اول شخص در سبک Tower-Defense که نسخه غیر واقعیت مجازی آن شدیدا جذاب است و حال نسخه واقعیت مجازی نیز تجربه‌ای بهتر و کامل‌تر را در اختیارتان قرار می‌دهد. شما می بایست طی Wave‌های مختلف با ساخت برج‌های نگهبان خود مریخی‌ها را از بین برده تا پیروز میدان شوید.

لینک دانلود از اپ استور اپل

zombie-shooter-vr

Zombie Shooter VR

اعتراف می‌کنم که همه ما تا حدی فکر می‌کنیم اگه جای شخصیت ریک گرایمز و گروهش در سریال مرده متحرک (The Walking Dead) بودیم می‌توانستیم بهتر از این‌ها عمل کنیم. حال در بازی Zombie Shooter VR این فرصت را پیدا خواهیم کرد تا خود را بیازماییم. برخلاف سایر بازی‌های شوتر اول شخص که مدام باید در حال تیراندازی و دویدن باشید، Zombie Shooter VR به شما اجازه می‌دهد تا در محیط بازی آزاده حرکت کنید و مسیر‌‌هایی نظیر تونل‌های ترسناک و باریک را رد کرده و توده‌های زیادی از زامبی‌ها را از بین ببرید. نحوه تیراندازی و بازی کردن بسیار راحت است و پس از چند ساعت تجربه بازی شدیدا از آن خوشتان خواهد آمد.

از شما دعوت می‌کنیم برای مشاهده‌ی مشخصات فنی انواع هدست واقعیت مجازی و قیمت آن‌ها از بخش محصولات زومیت استفاده کنید. پلی‌استیشن VR، هدست های آکیولس و وایو HTC در کنار دیگر هدست‌های واقعیت مجازی در این بخش در دسترس هستند.

لینک دانلود از اپ استور اپل

منبع: Cnet


منبع cnet
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده