نویسنده: محسن بیگی نیا
// چهار شنبه, ۱۶ تیر ۱۳۹۵ ساعت ۱۴:۲۳

بروزرسانی 1.3 بازی The Division برای پلی استیشن 4 عرضه شد

شرکت یوبیسافت (Ubisoft) بروزرسانی 1.3 بازی Tom Clancy's The Division را برای کنسول پلی‌استیشن 4 عرضه کرد. آنها همچنین اعلام کردند که بسته‌ی الحاقی Underground نیز تا یک ماه آینده برای این کنسول در دسترس قرار خواهد گرفت. با زومجی همراه باشید.

دیروز شرکت یوبیسافت خبر عرضه شدن بروزرسانی 1.3 بازی Tom Clancy's The Division برای پلی‌استیشن 4 را اعلام کرد. توضیحات کامل این بروزرسانی نیز منتشر شده است تا بهبودهای صورت گرفته در بازی را به شما نشان دهد. در کنار عرضه‌ی این بروزرسانی جدید برای دارندگان بازی Tom Clancy's The Division روی پلتفرم پلی‌استیشن 4 یکسری تعمیرات، به مدت ۳ ساعت، نیز در ساعات اولیه‌ی ۵ جولای (۱۵ تیر) روی بازی انجام گرفته‌‌ است.

در ادامه می‌توانید تغییرات اعمال شده را مشاهده کنید:

The-Division-underground

  • اعمال بروزرسانی محتوایی 1.3 برای تمام گیمرها روی پلی‌استیشن 4. این بروزرسانی محتویات مربوط به بسته الحاقی اول با نام Underground را که برای عرضه در ۲ آگوست (۱۲ مرداد) برنامه ریزی شده است را در بر نخواهد گرفت.
  • رفع یک باگ که لول هدف‌های دارای ارزش بالا در شخصیت‌های غیر قابل بازی (NPC) را نهایتاً تا ۳۰ محدود می‌کرد. این رفع باگ مشکل مربوط به به جای نماندن هیچگونه Target Intel را نیز رفع کرده است.
  • رفع باگی که به گیمرها اجازه می‌داد پس از مردن در رویارویی آخر، دوباره آن رویارویی را تکرار کنند و مجددا لوت بدست بیاورند.
  • رفع مشکل ناپایداری در سرورها که می‌توانست در مواقعی منجر به قطع دسترسی گیمرها به بازی شود.

محتوای دیجیتالی قابل دانلود Underground هم اکنون برای کاربران ایکس‌باکس وان و پی‌سی بازی The Division در دسترس است. همچنانکه در بالا اشاره شد اگر که شما روی پلی‌استیشن 4 بازی می‌کنید باید یک ماه دیگر برای عرضه شدن این بسته‌ی الحاقی روی کنسولتان صبر کنید.

منبع: Attack of the Fanboy


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده