نویسنده: افشین پیروزی
// چهار شنبه, ۱۶ تیر ۱۳۹۵ ساعت ۰۹:۳۸

بازی Red Dead Redemption جمعه ۱۸ تیر برای ایکس باکس وان عرضه می‌شود

بالاخره پس از درخواست‌های بی‌شمار طرفداران، کمپانی مایکروسافت خبر از عرضه بازی Red Dead Redemption برای ایکس‌باکس وان از طریق Backward Compatibility داد. این بازی جمعه همین هفته در دسترس قرار خواهد گرفت. با زومجی همراه باشید.

تا به امروز بازی‌های ایکس‌باکس 360 زیادی از طریق قابلیت Backward Compatibility برای ایکس‌باکس وان عرضه شده‌اند؛ با این حال اگر سری به سایت ایکس‌باکس بزنید، خواهید دید که طرفداران تمایل زیادی به عرضه بازی‌هایی چون Red Dead Redemption یا Skyrim دارند. پس از اینکه بتسدا چندی پیش خبر از عرضه نسخه ریمستر رسمی بازی «اسکایریم» برای کنسول‌های نسل هشتمی داد، حال مایکروسافت اعلام کرده که روز جمعه ۱۸ تیر یکی دیگر از بازی‌های محبوب طرفداران یعنی Red Dead Redemption را از طریق قابلیت Backward Compatibility عرضه خواهد کرد.

Red Dead Redemption محصول استودیو راک‌استار (Rockstar) است که در سال ۲۰۱۰ برای ایکس‌باکس 360 و پلی‌استیشن 3 عرضه شده بود. طبق اعلام Microsoft، افرادی که هریک از سه نسخه Standard، Undead Nightmare یا Game of the Year بازی را داشته باشند، جمعه قادر به تجربه آن بر روی ایکس‌باکس وان خواهند بود. به‌علاوه نسخه ایکس‌باکس 360 این بازی در فروش تابستانه ایکس‌باکس با قیمت ۷/۵ دلار برای مشترکین گلد و ۱۰ دلار برای مشترکین عادی به فروش می‌رسد. اگر این بازی را پیش‌تر خریداری نکرده‌اید، الان بهترین زمان برای این کار است.

منبع: GameSpot

 


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده