نویسنده: افشین پیروزی
// چهار شنبه, ۱۶ تیر ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۲۰

تاریخ عرضه بازی PES 2017 اعلام شد

کمپانی کونامی (Konami) رسما تاریخ عرضه جدید‌ترین شبیه‌ساز فوتبال خود یعنی Pro Evolution Soccer 2017 را اعلام کرده است. بر این اساس بازی دو هفته زودتر از فیفا 17 عرضه خواهد شد. با زومجی همراه باشید.

هر ساله روز‌های پایانی تابستان یا روز‌های ابتدایی پاییز مصادف است با عرضه نسخه جدید شبیه‌ساز‌های فوتبالی کمپانی کونامی و الکترونیک آرتز. حال کمپانی کونامی رسما تاریخ عرضه نسخه جدید سری PES یعنی Pro Evolution Soccer 2017 را اعلام کرده است که در تاریخ ۱۳ سپتامبر (۲۳ شهریور) در آمریکا و ۱۵ سپتامبر (۲۵ شهریور) در انگلیس عرضه خواهد شد. این بازی برای پلتفرم‌های نسل هفتمی، هشتمی و پی‌سی عرضه می‌شود که البته تمامی این نسخه‌ها قیمت یکسانی ندارند.

طبق اعلام کونامی، نسخه‌های ایکس‌باکس وان و پلی‌استیشن 4 بازی با قیمت ۶۰ دلار و نسخه‌های ایکس‌باکس 360، پلی‌استیشن 3 و پی‌سی آن با قیمت ۴۰ دلار عرضه خواهند شد. این کمپانی هنوز دلیل ارزان‌تر بودن نسخه‌های نسل هفتمی و پی‌سی را اعلام نکرده است، ولی احتمال اینکه این نسخه ویژگی‌های کم‌تری داشته باشند وجود دارد.

همچنین افرادی که بازی را پیش خرید کنند، از جوایز ویژه‌ای در بخش MyClub بهره خواهند برد. البته جزییات دقیق این جوایز هم هنوز اعلام نشده است و کونامی وعده داده که به زودی جزییات دقیقی از این آیتم‌ها اعلام خواهد کرد.

با تاریخی که کونامی برای PES 2017 اعلام کرده، این بازی دو هفته زودتر از رقیب اصلی خود یعنی FIFA 17 عرضه خواهد شد که الکترونیک آرتز تاریخ انتشار آن را ۲۷ سپتامبر (۶ مهر) اعلام کرده است.

منبع: Attack of the Fanboy


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده