// چهار شنبه, ۱۶ تیر ۱۳۹۵ ساعت ۱۸:۲۳

رای‌گیری برای انتخاب طرح جلد بازی FIFA 17 شروع شد

اگر می‌خواهید از بین آنتونی مارسیال، خامس رودریگز، ادن هازارد و مارکو رویس تصویر یکی از آن‌ها بر روی جلد بازی FIFA 17 نقش ببندد به وبسایت بازی رفته و به بازیکن مورد نظر خود رای دهید. با زومجی همراه باشید.

لیونل مسی به مدت ۴ سال متوالی تصویر  روی جلد بازی FIFA بود و  حال به نظر می‌رسد با همه‌ی تغییراتی که FIFA 17 به خود دیده، او جای خودش را به بازیکن‌های دیگری خواهد داد. امروز رای گیری برای انتخاب بازیکن نهایی بر روی جلد بازی FIFA 17 شروع شده است و آنتونی مارسیال از منچستر یونایتد، ادن هازارد از چلسی، خامس رودریگز از رئال مادرید و مارکو رویس از بورسیادورتموند بازیکن‌هایی هستند که می‌توانید به آن‌ها رای دهید.

راه‌های مختلفی برای رای دادن به ورزشکار مورد علاقه خودتان وجود دارد که یکی از آن‌ها از طریق وبسایت رسمی بازی است. با ورود به این سایت می‌توانید یه یکی از این ۴ بازیکن فوتبال رای دهید تا به‌عنوان عکس کاور بازی انتخاب شوند. همچنین اگر پس از رای دادن، رای خود را بر روی شبکه‌های اجتمای نیز به اشتراک بگذارید، می‌توانید رای های بیشتری جمع‌آوری کنید و سپس از آیتم‌های ویژه FIFA Ultimate Team  و پک‌های کارت این بازی برخوردار خواهید شد.

نیک چانون، تهیه کننده ارشد EA Sports در این باره می‌گوید:

خامس، مارسیال، هازارد و رویس فوتبال تهاجمی و هیجان‌انگیز را ارائه می‌کنند و نشان‌دهنده‌ی آن سبک بازی جدیدی هستند که هواداران می‌توانند از FIFA 17 انتظار داشته باشند. ما بسیار هیجان زده‌ایم که ببینیم هواداران چطور به بازیکن مورد علاقه خود رای داده و وی را حمایت می‌کنند و منتظریم ببینیم که بازیکن روی کاور این نسخه چه کسی خواهد بود.

این نظرسنجی تا تاریخ ۲۹ تیر به طول می‌انجامد و نتایج در اوایل ماه مرداد اعلام خواهد شد.

بازی FIFA 17 در تاریخ  ۶ مهر برای پلی‌استیشن 4، پلی‌استیشن 3، ایکس‌باکس وان، ایکس‌باکس 360 و رایانه‌های شخصی عرضه خواهد شد. لازم به ذکر نسخه نسل هفتمی این بازی از یک سری قابلیت‌های نسخه نسل هشتم نظیر بخش داستانی بهره‌مند نخواهد بود.

معمولا سایر بازی‌های EA Sports نیز از بخش رای‌گیری برخوردار هستند. قبل از 17 FIFA بازی NHL 17 نیز برای انتخاب شخصیت روی کاور بازی رای‌گیری را انجام داده بود که طی آن ولادیمیر تاراسنکو انتخاب شده بود. از طرفی بازی Madden NFL 17 نیز برای امسال از این سیستم استفاده نکرده و راب گرونکوسکی را انتخاب کرده است.

منبع: Gamespot


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده