نویسنده: آرش رستمی
// چهار شنبه, ۱۶ تیر ۱۳۹۵ ساعت ۲۰:۱۹

کنسول ایکس باکس وان S به کلید Power لمسی مجهز نیست

گویا مایکروسافت در نسخه‌ی اسلیم کنسول نسل هشت‌اش به‌جای کلید لمسی از دکمه‌ی فیزیکی استفاده کرده است؛ آن‌هم به این دلیل که ایکس‌باکس وان اس از مشکل روشن شدن تصادفی که گریبان‌گیر بعضی دارندگان ایکس‌باکس وان شده، رهایی پیدا کند. با زومجی همراه باشید.

یکی از رویدادهای جالب E3 2016 رونمایی مایکروسافت از ایکس‌باکس وان S بود؛ کنسولی که نسخه‌ی جمع‌وجور شده‌ی ایکس‌باکس وان به شمار می‌رود و ضمن پشتیبانی از فناوری HDR و قابلیت پخش ویدیوهای 4K، از زیبایی خاصی هم برخوردار است. اکنون خبر رسیده که مایکروسافت نسبت به نسخه‌ی اصلی ایکس‌باکس وان، تغییری را در کلید روشن/خاموش کنسول جدیدش اعمال کرده است.

به‌گزارش وب‌سایت فرگ هیرو (Fraghero)، ایکس‌باکس وان اس به‌جای کلید Power لمسی از کلیدی فیزیکی بهره می‌برد. با این حساب، امکان روشن یا خاموش شدن ناخواسته‌ی کنسول از میان برداشته خواهد شد.

بخشی از دارندگان ایکس‌باکس وان همواره از این بابت شکایت داشته‌اند که کلید لمسی کنسول بعضا با تماس‌های اتفاقی فعال می‌شود و دستگاه را به‌اشتباه روشن می‌کند. در آن‌سو، جذابیت بالای این کلید برای کودکان بازیگوش هم تا امروز دردسرهایی را برای والدین گیمر به وجود آورده است.

نظر شما چیست؟ از کلید تغذیه‌ی ایکس‌باکس وان راضی هستید یا آنکه ترجیح می‌دادید با یک کلید متداول آن را روشن و خاموش کنید؟

منبع: Gamepur


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده