// پنجشنبه, ۱۷ تیر ۱۳۹۵ ساعت ۱۳:۰۱

تصاویر جدید و بسیار زیبایی از Battlefield 1 منتشر شد

یکی از ویژگی‌های خاص بازی Battlefield 1، محصول کمپانی محبوب دایس، وجود بخشی به نام تماشاگر (Spectator) است که به بازیکنان این امکان را می‌دهد تا با دوربین‌ها و زوایای دیدی خاص، مناظر بازی را تماشا کرده و از آنها عکس بگیرند. برای اطلاع از جزییات خبر با زومجی همراه باشید.

عکس‌هایی که در حالت Spectator  بازی Battlefield 1 گرفته شده‌اند، می‌توانند به کل آن چیزی که بازیکنان از آب و هوای داخل بازی درک کرده‌اند را متحول کنند. آنها بسیار جذاب و تماشایی هستند. در مجموعه‌ی پر پیچ و خم بتلفیلد، شاید تنها Battlefield 1 بتواند با دوری از میدان‌ها نبرد پیشرفته و امروزی، حسی جدید را به بازیکنان منتقل کند، چیزی که نسخه‌ی قبلی یعنی Battlefield Hardline از انجام آن ناتوان بود. حالت Spectator که به این بازی اضافه شده به بازیکن این امکان را می‌دهد تا به واسطه‌ی جلوه‌های گرافیکی فوق‌العاده و ویژه، تصاویری تهیه کند که کمتر شباهتی به بازی داشته و در حقیقت بیشتر شبیه به تصاویر هنری باشند!

در این تصاویر که در میانه‌ی مطلب می‌توانید مشاهده کنید، به نظر می‌رسد یک نقشه را شاهد هستیم که در کنار تنوع خوب آب و هوایی، در آن دو آسیاب بادی در نقش مقر اصلی هر دو تیم قرار دارند. آب و هوا گاه بارانی و مه‌آلود و گاه نیز صاف و آسمان آبی خودنمایی می‌کند که حقیقتا میزان جزییات و جلوه‌های بصری در مناظر اطراف شما بیداد می‌کند. شما به احتمال قوی برای تجربه‌ی این جلوه‌های بصری زیبا به یک رایانه‌ی قدرتمند نیاز دارید، اما از سوی دیگر نیز این تصاویر بیانگر قدرت فوق‌العاده‌ی موتور گرافیکی فراست‌بایت 3 است که بدون شک از پس چنین تصاویری برمی‌آید.

پیش‌تر در زومجی از احتمال پشتیبانی این بازی از دایرکت‌ایکس 12 مطلع شدید و جزییات نقشه‌های آن را نیز مطالعه کردید. در مطلبی دیگر نیز جدیدترین تریلر از گیم‌پلی این بازی را تماشا کردید. همچنین اطلاعات فاش شده از مراحل، شخصیت‌ها و سلاح‌های این بازی را نیز مطالعه کردید. بازی Battlefield 1 در تاریخ ۳۰ مهر ماه سال جاری (۲۱ ماه اکتبر) برای رایانه‌های شخصی و کنسول‌های ایکس‌باکس وان و پلی‌استیشن 4 منتشر خواهد شد.

نظر شما در مورد این تصاویر چیست؟

منبع: VG247


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده