// پنجشنبه, ۱۷ تیر ۱۳۹۵ ساعت ۱۶:۲۳

دیپ سیلور ناشر نسخه اروپایی بازی Persona 5 خواهد بود

طی یک قرارداد کاری بین دیپ سیلور و سگا آمریکا، از این پس بازی‌های سگا از جمله Persona 5 زیر نظر دیپ سیلور در اروپا منتشر می‌شوند. با زومجی همراه باشید.

کمپانی دیپ سیلور اعلام کرده که از این پس ناشر نسخه اروپای بازی‌های سگا و اتلوس خواهد بود. طی این همکاری بازی‌های پیش‌رو نظیر Persona 5، 7th Dragon II Code: VFD و Shin Megami Tensei IV: Apocalypse توسط دیپ سیلور در اروپا عرضه خواهند شد.

کلمنز کاندراشتز، مدیر اجرایی کُچ مدیا/ دیپ سیلور، در این باره می‌گوید:

ما از ثبت این قرار داد بسیار خوشحال هستیم و از تمام امکانات ناشری خود استفاده می‌کنیم تا بتوانیم پتانسیل واقعی بازی‌های دو استودیو سگا آمریکا و اتلوس را به‌نمایش بگذاریم.

نائوتو هیروئاکا، مدیر اجرایی استودیو اتلوس و معاون ارشد رئیس سگا آمریکا، در این باره می‌گوید:

این همکاری برای ما بسیار خوشحال کننده‌است. از این به بعد به کمک دیپ سیلور می‌توانیم بازی‌های خودمان را در اروپا نیز منتشر کنیم. البته این قرار داد برای همه بازی‌هایمان نیست ولی دیپ سیلور نفوذ زیادی بین خرده فروشی‌های اروپایی داشته و می‌تواند به خوبی بازی‌های مارا به دست طرفدارانمان برساند.

بازی Persona 5 در تاریخ ۲۵ شهریور به صورت انحصاری برای پلی‌استیشن 4 و پلی‌استیشن 3 در ژاپن عرضه می‌شود. این بازی در آمریکا در ۲۶ بهمن عرضه می‌شود. دیپ سیلور هنوز تاریخ رسمی عرضه این بازی در اروپا را اعلام نکرده است.

منبع: Gamespot


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده