// پنجشنبه, ۱۷ تیر ۱۳۹۵ ساعت ۱۲:۲۳

الکترونیک آرتز اسامی بازی‌های جدید سرویس EA Access را اعلام کرد

الکترونیک آرتز اعلام کرد که طی ماه‌های آینده بازی‌های بیشتری به سرویس EA Access اضافه خواهد شد. در بین این بازی‌ها نام فیفا 17 و Battlefield 1 هم دیده می‌شود. با زومجی همراه باشید.

شرکت الکترونیک آرتز جزئیاتی از بازی‌های آینده سرویس EA Access را منتشر کرد. اولین موج از اضافه شدن بازی‌ها در تاریخ ۲۲ تیر خواهد بود که دو بازی Unravel و Need For Speed برای کاربران این سرویس رایگان خواهند شد. بازی بعدی Plants vs. Zombies Garden Warfare 2  خواهد بود که در تاریخ ۹ شهریور به لیست بازی‌های این سرویس اضافه خواهد شد.

جدای از بازی‌های کاملی که الکترونیک آرتز برای کاربران در نظر گرفته، یک نسخه آزمایشی از بازی‌های پیش‌رو نظیر Madden NFL 17 در تاریخ ۲۸ مرداد، بازی NHL 17 در تاریخ ۱۸ شهریور و FIFA 17 درتاریخ ۱ مهر در دسترس مشترکین این سرویس قرار خواهد گرفت.

البته ناگفته نماند که بزرگترین بازی الکترونیک آرتز در امسال  یعنی Battlefield 1 نیز در این لیست قرار دارد. نسخه آزمایشی Battlefield 1 در تاریخ ۲۲ مهر در دسترس قرار خواهد گرفت. لازم به ذکر است که برای مشترکین  Origin Access نیز این نسخه آزمایشی قابل بازی خواهد بود ولی هنوز اطلاعاتی از تاریخ قرار گرفتنش در لیست منتشر نشده است.

منبع: VG247


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده