نویسنده: آرش رستمی
// پنجشنبه, ۱۷ تیر ۱۳۹۵ ساعت ۱۵:۰۳

تماشا کنید: دومین تریلر رسمی ‍Prey for the Gods؛ کمپین کیک استارتر بازی شروع شد

سازندگان بازی Prey for the Gods، اثری که شباهت‌های بسیاری به بازی Shadow of the Colossus دارد، کمپین کیک‌استارتر آن را آغاز کرده‌اند. ضمناً تریلر جدیدی از این بازی منتشر شده که همراه زومجی می‌توانید این تریلر زیبا را تماشا کنید.

در پاییز گذشته بود که استودیوی مستقل نو مَتِر (No Matter Studios) با انتشار تریلری، از بازی جدیدی به نام Prey for the Gods رونمایی کرد. این بازی که شباهت‌های فراوانی به Shadow of the Colossus دارد، ماجرای قهرمانی را به تصویر می‌کشد که برای بازگرداندن تعادل به یک سرزمین، باید روی بخشی از باورهایش پا بگذارد. او در این راه با موجودات غول‌پیکری روبه‌رو خواهد شد و مبارزاتی با آن‌ها خواهد داشت که صحنه‌های نفس‌گیر Shadow of the Colossus را به یادمان می‌آورند. اکنون دومین تریلر رسمی این بازی منتشر شده که شما را به تماشا کردن آن دعوت می‌کنیم.

 

  | 

سازندگان Prey for the Gods در کنار انتشار تریلر جدید، کمپین جمع‌آوری سرمایه‌ی این بازی را در وب‌سایت کیک‌استارتر (Kickstarter) آغاز کرده‌اند. این کمپین برای نسخه‌ی پی‌سی بازی راه‌اندازی شده و مبلغ ۳۰۰ هزار دلار را هدف خود قرار داده است؛ رقمی که باید تا ۲۹ روز دیگر تأمین شود. هم‌اکنون بیش از ۶۷ هزار دلار از این مبلغ جمع‌آوری شده است و به نظر می‌رسد که استودیوی نو متر بسیار زودتر از زمان مقرر به رقم موردنظرش دست پیدا کند. در این میان، در صورت جمع‌آوری شدن دست‌کم ۶۰۰ هزار دلار، سرمایه‌ی موردنیاز برای نسخه‌های کنسولی بازی هم فراهم می‌شود که عرضه‌ی آن‌ها پس از انتشار نسخه‌ی رایانه‌های شخصی انجام خواهد شد؛ ضمن اینکه موسیقی و گرافیک بازی هم به نسبت مبالغ دریافت‌شده بهبود خواهد یافت.

بازی Prey for the Gods قرار است یک گیم‌پلی «غنی» را به بازیکنان ارائه کند که این گیم‌پلی آمیخته‌ای از المان‌هایی خواهد بود که در بازی‌های Shadow of the Colossus ،DayZ ،Bloodborne و Deus Ex با آن‌ها برخورد داشته‌ایم. این اثر از سیستم آب‌وهوای پویا و چرخه‌ی روز و شب بهره خواهد برد و روایتی غیر خطی را به بازیکنان عرضه خواهد کرد.

از آنجا که بازی هنوز در مرحله‌ی جمع‌آوری سرمایه است، فعلاً از تاریخ آماده شدن و انتشار آن هیچ اطلاعی نداریم.

منبع: Gematsu


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده