// جمعه, ۱۸ تیر ۱۳۹۵ ساعت ۲۳:۰۳

کمپانی خودروسازی فورد برای رویداد فروش خود از تصویر بازی Firewatch استفاده کرده است

کمپانی فورد اخیرا در یکی از ایمیل‌های تبلیغاتی خود از تصاویر بازی Firewatch استفاده کرده است. برای جزئیات بیشتر با زومجی همراه باشید.

بازی Firewatch مملو از محیط‌ها و منظره‌های بسیار زیبای جنگلی با حال و هوای تابستانی است. به همین دلیل هم کمپانی بزرگ فورد (Ford) اخیرا برای فروش تابستانه‌ای که تدارک دیده از عکس‌های هنری این بازی استفاده کرده است. کمپانی پنیک، ناشر Firewatch، یک ایمیل از یک نمایندگی محلی فورد دریافت کرده که شامل یک عکس هنری از این بازی بود. شان ونمن، بنیان‌گذار استودیو کامپوسانتو و سازنده بازی، در این باره می‌گوید:

به رویداد فروش آزاد کمپانی فورد بیایید. جایی که برای انجام هرگونه تخلف و نقض قوانین مثل کپی‌رایت آزاد هستید!

این ایمیل از طرف کویرک فورد، نماینده کمپانی Ford در ماساچوست فرستاده شده است. اکثر نمایندگی‌های این کمپانی خصوصی هستند و مدیریت کمپین‌های تبلیغاتی‌شان شخصی بوده و  بالاتر از کمپین‌هایی که توسط کمپانی‌هایی مثل فورد مطرح شده صورت می‌گیرد. در این مورد به نظر می‌رسد ایمیلی که استودیو سازنده دریافت کرده بخشی از کمپین تبلیغاتی کویرک برای رویداد فروش آزاد فورد بوده است.

تمامی این‌ها می‌تواند یک اتفاق باشد. شاید شخصی که ایمیل کمپین تبلیغاتی کویرک را راه‌اندازی کرده از عکس‌های هنری Firewatch خوشش آمده و یکی از آن‌ها را برای ایمیل فروشگاه محلی خود انتخاب کرده و کمپانی فورد اصلا از این اتفاقات با خبر نباشد. از طرفی دیگر مدتی پیش یک تبلیغ ویدیویی از فورد در کانال یوتیوب پخش شده بود که پس زمینه آن شباهت بسیار زیادی به بازی Firewatch داشت.

کسی به طور قطعی نمی‌داند چه اتفاقی افتاده است. شاید نمایندگی مورد نظر زمانی که در حال جست و جو در اینترنت برای پیدا کردن یک عکس برای تبلیغات بود به تصویر Firewatch برخورد کرده و آن را مناسب برای تبلیغات فورد دیده است. کمپانی نظیر فورد که برای تبلیغات خود با طبیعت سر و کار دارد می‌تواند عکس‌های اینچنینی را همراه با تعدادی از همکارانش مورد بررسی قرار دهد تا مشکلات مشابهی رخ ندهند.

در آخر نظر شما چیست؟ آیا کمپانی فورد سهوا این اشتباه را مرتکب شده است؟

منبع: Polygon


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده