// جمعه, ۱۸ تیر ۱۳۹۵ ساعت ۱۲:۲۳

بازی Resident Evil 5 بر روی ایکس باکس وان و پلی استیشن 4 مشکلات زیادی دارد

با اینکه یک هفته از عرضه Resident Evil 5 بر روی کنسول‌های ایکس‌باکس وان و پلی‌استیشن 4 می‌گذرد، بنظر می‌رسد مشکلاتی نظیر افت شدید نرخ فریم بازی را آزار می‌دهند. با زومجی همراه باشید.

ظاهرا کاربران پلتفرم ایکس‌باکس وان و پلی‌استیشن 4 با بازی Resident Evil 5 که نسخه نسل هشتمی آن مدتی پیش عرضه شد به مشکل برخورده‌اند. طی گزارشاتی که از این بازی شده، افت شدید نرخ فریم جدی‌ترین مشکل Resident Evil 5 است. همچنین بنظر می‌رسد کاراکتر همراه هم از مشکلاتی برخوردار است.

یکی از کاربران سایت ردیت به نام Mightylordredbeard  در صفحه توئیتر خودش، عکسی از نرخ فریم پایین بازی را پست کرده است. همچنین بازیکن همراه این شخص مشکلاتی با Inventory خود دارد. به‌دنبال این پست چند کاربر توئیتر اعلام کرده‌اند که بازیکن همراه حتی نمی‌تواند در بین مراحل اسلحه یا مهمات خریداری کند. اکانت بازی Resident Evil 5 در پاسخ به این توئیت اعلام کرده که کپکام، استودیو سازنده بازی، از این مشکلات باخبر بوده و در حال بررسی و رفع آن‌هاست.

ظاهرا مشکلات این بازی به موارد ذکر شده محدود نمی‌شود و در بخش چند نفره و حالت‌های Versus، Survivors و Team Survivors هم بازیکنان با مشکل مواجه شده‌اند.  ظاهرا طی بازی‌کردن این حالت‌ها ناگهان اسلحه اصلی آن‌ها غیب می‌شود و دیگر قادر به دفاع کردن از خود نیستند!

نسخه نسل هشتمی Resident Evil 5 هفته گذشته برای پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان عرضه شد. Resident Evil 5 دومین نسخه از این سری است که برای پلتفرم‌های نسل هشتم عرضه می‌شود. قبل از آن Resident Evil 6 عرضه شد و ظاهرا Resident Evil 4 نیز در پاییز برای پلتفرم‌های نسل هشتم عرضه خواهد شد.

همچنین Resident Evil 7 نیز سال آینده عرضه خواهد شد و هم اکنون نسخه دمو این بازی برای کاربران پلی‌استیشن پلاس در دسترس است. این دمو قسمتی از بازی اصلی نبوده و صرفا برای آشنایی با فضای ترسناک Resident Evil 7 ساخته شده است.

منبع: GameSpot


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده