نویسنده: افشین پیروزی
// جمعه, ۱۸ تیر ۱۳۹۵ ساعت ۲۰:۱۸

نسخه Gold بازی The Elder Scrolls Online معرفی شد

کمپانی بتسدا نسخه طلایی (Gold) بازی The Elder Scrolls Online را معرفی کرده است که شامل تمامی بسته‌های الحاقی این بازی می‌شود. با زومجی و جزییات خبر همراه باشید.

معمولا برای بازی‌هایی که بروزرسانی‌ها و بسته‌های الحاقی متعددی دریافت می‌کنند، پس از مدتی یک نسخه ویژه معرفی می‌شود که می‌توان با خرید آن به تمام این محتویات دسترسی داشت. حال جدید‌ترین بازی که چنین نسخه‌ای دریافت خواهد کرد، The Elder Scrolls Online است. بازی که بتسدا (Bethesda) نسخه طلایی آن را معرفی کرده و در ۹ سپتامبر (۱۹ شهریور) عرضه خواهد کرد.

این نسخه برای ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن 4 و رایانه‌های شخصی عرضه خواهد شد و هر ۴ بسته الحاقی بازی یعنی Imperial City، Orsinium، Thieves Guild و Dark Brotherhood را شامل می‌شود. به‌علاوه تمامی آپدیت‌های بازی نیز بر این نسخه اعمال شده‌اند. همچنین The Elder Scrolls Online Gold Edition شامل یک مَرکَب جدید به نام Palomino نیز خواهد بود.

به‌علاوه افرادی که نسخه فعلی بازی را دارند، در تاریخ یک آگوست (۱۱ مرداد) یک آپدیت جدید با نام Shadow of the Hist دریافت خواهند کرد. این آپدیت امکان رنگ‌آمیزی پوشش و کلاه را فراهم و قسمتی به نام Style Parlor به بازی اضافه می‌کند؛ در این قسمت می‌توانید مشخصات شخصیت خود مثل اسم و ظاهر را تغییر دهید. همچنین دو سیاه‌چاله ۴ نفره نیز با این آپدیت به بازی اضافه خواهند شد. Shadow of the Hist برای مشترکین پلاس بازی رایگان خواهد بود و مشترکین معمولی هم با پرداخت هزار و پانصد Crown (واحد پول بازی) قادر به خرید آن هستند.

منبع: Attack of the Fanboy


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده