نویسنده: افشین پیروزی
// جمعه, ۱۸ تیر ۱۳۹۵ ساعت ۱۶:۲۲

باشگاه منچستر سیتی یک بازیکن حرفه‌ای FIFA را به خدمت گرفت

بازیکنان حرفه‌ای FIFA این روز‌ها طرفداران زیادی در بین باشگاه‌های بزرگ ورزشی دارند و این بار شاهد هستیم که باشگاه منچستر سیتی انگلیس یک گیمر با نام کیرن براون را استخدام کرده است. با زومجی همراه باشید.

محبوبیت ورزش‌های الکترونیک و البته درآمد بالای حاصل از آن‌ها، باعث شده تا نهاد‌های مختلفی اقدام به جذب بازیکنان حرفه‌ای این نوع بازی‌ها کنند. پیش از این در زومجی اخبار جذب بازیکنان حرفه‌ای فیفا توسط باشگاه‌های ولفسبورگ، شالکه و وستهم را خوانده‌اید و حال اعلام شده که باشگاه منچستر سیتی هم یک گیمر حرفه‌ای FIFA را جذب کرده است. این بازیکن کیرن 'کز' براون نام دارد و اولین بازیکن ورزش‌های الکترونیک منچستر سیتی محسوب می‌شود.

براون قرار است ویدیو‌های جالب از بازی خود را در کانال یوتیوب باشگاه منچستر سیتی قرار دهد. این ویدیو‌ها از طریق کانال توییچ این باشگاه هم استریم خواهند شد. وی همچنین در تورنمنت‌های مختلف فیفا نیز با نام منچستر سیتی حضور خواهد داشت و در رویداد‌های خاص، با طرفداران این باشگاه فیفا بازی خواهد کرد.

براون پس از پیوستن به این باشگاه در مصاحبه‌ای گفت:

بسیار هیجان‌زده هستم. این اتفاقی کاملا جدید برای باشگاه و شخص من است. من قرار است ویدیو‌های زنده از بازی‌هایم را در توییچ باشگاه استریم کنم و همچنین ویدیو‌هایی هم مختص کانال یوتیوب منچستر سیتی خواهم ساخت. همچنین حضور در تورنمنت‌ها با نام باشگاه و فیفا بازی کردن با طرفداران آن از دیگر کار‌های من خواهند بود. این شانسی است که همه از آن بهره نمی‌برند و به همین دلیل هم لحظه‌ای در قبول کردن این پیشنهاد دچار تردید نشدم.

همچنین دیگو گیگیلانی،معاون بخش رسانه‌ای منچستر سیتی، در مورد به خدمت گرفتن این بازیکن گفت:

این امر یک قدم رو به جلو برای پیشرفت باشگاه است. زمانی که تصمیم گرفتیم یک بازیکن e-Sport استخدام کنیم، دنبال کسی بودیم که جوان، با استعداد، عالی و تشنه پیشرفت باشد. حال شک نداریم که براون تمامی این ویژگی‌ها را دارد. وی هم یک بازیکن عالی است و هم به خوبی با طرفداران ما در سراسر جهان تعامل خواهد داشت.

نظر شما در مورد جذب شدن گیمر‌های حرفه‌ای توسط باشگاه‌های بزرگ دنیا چیست؟

منبع: MCV UK


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده