نویسنده: مسیح کریمی
// جمعه, ۱۸ تیر ۱۳۹۵ ساعت ۱۳:۴۳

فیلمبرداری فیلم Thor: Ragnarok آغاز شد

کمپانی مارول تایید کرد که فیلمبرداری و تولید فیلم ثور: راگناروک (Thor: Ragnarok) آغاز شده است. در ادامه با زومجی همراه باشید.

تایکا وایتیتی، کارگردان فیلم Thor: Ragnarok، با انتشار پستی در توییتر شخصی خود تایید رسما خبر از آغاز فیلمبرداری این فیلم در استرالیا داد. طبق گفته وایتیتی، فیلمبرداری این فیلم از روز ۴ پیش آغاز شده است و او روز اول فیلمبرداری را بسیار شیرین توصیف کرده است. او همچنین توییتی حاوی یک تصویر از صندلی‌هایی که برای کارکنان تولید فیلم در نظر گرفته شده است را منتشر کرد. شما در ادامه می‌توانید این تصویر را مشاهده کنید:

Thor: Ragnarok staff chairs

همچنین پیتون رید، کارگردان فیلم مرد مورچه‌ای (Ant-Man)، در توییتی به  وایتیتی اولین روز فیلمبرداری فیلم Thor: Ragnarok را که با موفقیت سپری شده است، تبریک گفت. وی در ادامه توییت خود اضافه کرد: «تایکا، به خاطر داشته باش: عالی باش!». مارول (Marvel) تاکنون بخش عمده‌ای از بازیگران فیلم Thor: Ragnarok را اعلام و معرفی کرده است، کیت بلانشت در نقش هلا، شخصیت منفی فیلم، جف گلدبلوم در نقش استاد بزرگ، تسا تامپسون در نقش والکری و کارل اوربان در نقش اسکرج از جمله بازیگران جدیدی هستند که در کنار کریس همسورث در نقش  ثور، مارک روفالو در نقش بروس‌بنر/هالک و تام هیدلستون درنقش لوکی در این فیلم به ایفای نقش خواهند پرداخت.

فیلم  Thor: Ragnarok در تاریخ ۳ نوامبر ۲۰۱۷ (۱۲ آبان ۱۳۹۶) اکران خواهد شد.

منبع: IGN


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده