نویسنده: افشین پیروزی
// جمعه, ۱۸ تیر ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۲۱

ساخت بازی No Man's Sky به پایان رسید

استودیو هلو گیمز اعلام کرد که کار ساخت بازی مورد انتظار No Man's Sky به پایان رسیده و بازی اصطلاحا Gold شده است. با زومجی و جزییات خبر همراه باشید.

No Man's Sky یکی از مورد انتظار‌ترین بازی‌های فصل تابستان است که چندی پیش تا تاریخ ۱۹ مرداد به دلیل نیاز سازندگان به وقت بیشتر برای توسعه بازی، تاخیر خورد. با این حال طرفداران نگران بودند تا شاید دوباره بازی دچار تاخیر شود که امروز سین مورِی، سازنده بازی در استودیو هلو گیمز (Hello Games)، با انتشار توییتی از تمام شدن مراحل ساخت بازی و «گلد» شدن آن خبر داد.

موری ابتدا چندی پیش توییتی مرموز با مضمون «اتفاقاتی در حال رخ دادن هستند»‌ منتشر کرد که برداشت‌های مختلفی از آن شد؛ برای مثال عده‌ای حدث زدند که منظور از «اتفاقات»‌ پشتیبانی No Man's Sky از واقعیت مجازی خواهد بود. ولی توییت امروز این بازیساز که می‌توانید شرح آن را در زیر بخوانید، نشان می‌دهد که منظور از اتفاقات همان تمام شدن ساخت بازی بود:

بالاخره اتفاقی که انتظار داشتیم افتاد؛ روند ساخت No Man's Sky به پایان رسید و من از اینکه با چنین تیمی کار می‌کنم، احساس غرور دارم. ۴ سال شگفت‌انگیز را پشت سر گذاشتیم.

بر این اساس دیگر شاهد تاخیر در عرضه بازی نخواهیم بود و No Man's Sky در تاریخ ۱۹ مرداد بر روی پلی‌استیشن 4 و رایانه‌های شخصی ویندوزی قابل بازی خواهد بود. در دیگر اخبار مرتبط با این بازی، چندی پیش سازندگان به درگیری حقوقی بر سر نام بازی پایان دادند و در مطلبی دیگر هم می‌توانید ۱۰ دقیقه از گیم‌پلی بازی را تماشا کنید.

منبع: Polygon


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده