نویسنده: مسیح کریمی
// جمعه, ۱۸ تیر ۱۳۹۵ ساعت ۱۹:۴۳

تاریخ اکران فیلم Tomb Raider اعلام شد

سرانجام تاریخ اکران بازسازی فیلم توم ریدر (Tomb Raider) مشخص شد و طرفداران این فیلم می‌توانند تا کمتر از دو سال دیگر شاهد اکران آن بر روی پرده‌های سینما باشند. در ادامه با زومجی همراه باشید.

کمپانی برادران وارنر و MGM اعلام کردند که فیلم جدید Tomb Raider قرار است در تاریخ ۱۶ مارس ۲۰۱۸ (۲۵ اسفند ۱۳۹۶) اکران شود. همانطور که پیش از این اعلام شده بود، آلیشیا ویکاندر، برنده جایزه اسکار بهترین بازیگر نقش مکمل زن برای نقش آفرینی در فیلم دختر دانمارکی (Danish Girl)، قرار است نقش لارا کرافت را در این فیلم بازی کند. این برای اولین بار است که شخصی به غیر از آنجلینا جولی در نقش لارا کرافت نقش آفرینی می‌کند.

درحال حاضر جزئیات بیشتری در مورد این فیلم به اشتراک گذاشته نشده است، هرچند پیش از این اعلام شده بود کارگردانی فیلم Tomb Raider بر عهده روآر یوتاگ، کارگردان نروژی است که ساخت فیلم‌های چون موج (Wave) و فرار (Escape) را در کارنامه دارد و کار نوشتن فیلمنامه آن بر عهده اون دوگرتی است که نوشتن فیلمنامه فیلم‌هایی چون لاک‌پشت‌های نینجای نوجوان جهش‌یافته (Teenage Mutant Ninja Turtles) و ناهمتا (Divergent) را در کارنامه دارد. بازی جدیدی از مجموعه Tomb Raider هنوز معرفی نشده است. با توجه به اینکه بازی Rise of the Tomb Raider در سال ۲۰۱۵ منتشر شد، ممکن است ادامه این بازی در زمان اکران فیلم Tomb Raider منتشر شود.

پیش از این فیلم فلش (The Flash) قرار بود در این تاریخ اکران شود و با توجه به تاریخ اکرانی که برادران وارنر برای فیلم Tomb Raider اعلام کرده‌اند، به این زودی‌ها نباید منتظر دیدن فیلم The Flash باشیم. پیش از این شایعه شده بود فیلم  The Flash قرار نیست در تاریخ در نظر گرفته شده به روی پرده سینما برود.

منبع: GameSpot


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده