نویسنده: آرش رستمی
// جمعه, ۱۸ تیر ۱۳۹۵ ساعت ۲۲:۱۸

بروزرسانی جدید ‍Overwatch باگ‌های سه شخصیت Mercy ،Zarya و Winston را رفع می‌کند

کمپانی Blizzard بروزرسانی جدیدی را برای بازی Overwatch منتشر کرده که باگ‌های شخصیت‌های Mercy ،Winston و Zarya را در نسخه‌ی پی‌سی برطرف کرده است. ضمناً بهینه‌سازی‌هایی هم در بخش رقابتی بازی (Competitive Play) اعمال شده است. با زومجی همراه باشید.

بسیاری انتظار داشتند که بروزرسانی اخیر Overwatch تنها بر روی حالت رقابتی این بازی تمرکز داشته باشد؛ اما محتوای جدید در کنار رسیدگی به این بخش، مشکلات سه تَن از شخصیت‌های بازی را هم در نسخه‌ی پی‌سی برطرف کرده و اکنون شخصیت‌های وینستون (Winston)، زاریا (Zarya) و مرسی (Mercy) با عملکرد کم‌نقص‌تری در بازی حضور پیدا کرده‌اند.

حمله‌ی انفجاری زاریا، که با راست-کلیک انجام می‌شود، پیش‌تر دچار مشکل می‌شد و حتی پس از کاهش شارژ انرژی دریافتی (شارژی که با دفع کردن ضربات دشمن به دست می‌آید)، بازهم با مقادیری بالاتر از حالت عادی به حریف آسیب می‌زد. اکنون این مشکل حل شده است. در آن‌سو حملات تن‌به‌تنِ (Melee) وینستون از این پس با نرخ ثابت‌تری به دشمنان برخورد می‌کنند؛ ضمن اینکه مرسی هم می‌تواند بدون قطع شدن پرتوهای متصل‌شده به یاران‌اش، به‌سرعت میان قابلیت‌های شفا دادن و آسیب زدن جابه‌جا شود. این مورد در شرایط فشار دادن هم‌زمان دو کلید ماوس یا چرخش‌های ناگهانی هم صدق می‌کند.

در این میان، بخش Competitive Play اورواچ بهینه‌سازی‌هایی جزئی را به خود دیده که بیشتر به دو مورد ترک کردن مسابقات و دوباره پیوستن به آن‌ها مربوط می‌شوند. بلیزارد هم‌اکنون سرگرم اعمال تغییراتی است تا برنامه‌های بازیکنانی را که تیم‌شان را در آستانه‌ی باخت ترک می‌کنند، ناکام بگذارد. این اقدام بازیکنان مذکور باعث می‌شود تا مسابقه از تعادل خارج شود (تیم ۵ نفره در برابر ۶ نفره) که در نتیجه، امتیازهای دریافتی تیم بازنده با تغییراتی روبه‌رو خواهد شد.

منابع: AttackoftheFanboy / EuroGamer


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده