نویسنده: مسیح کریمی
// شنبه, ۱۹ تیر ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۰۳

تصویر چنگال ترسناک یک بیگانه در فیلم Alien: Covenant منتشر شد

تصویر جدیدی از پشت صحنه فیلم Alien: Covenant منتشر شده که است تیم سازنده درحال کار بر روی دست یک بیگانه هستند. در ادامه با زومجی همراه باشید.

ریدلی اسکات، کارگردان فیلم بیگانه: پیمان (Alien: Covenant)، بارها قول داده است که در طول این فیلم علمی تخیلی شاهد حضور انواع موجودات و بیگانه‌های فضایی خواهیم بود. صفحه رسمی مجموعه Alien اخیرا توییتی را حاوی یک ویدیو منتشر کرده است، که در این ویدیو بخشی از پشت صحنه فیلم را شاهد هستیم که اعضای تیم سازنده درحال کار بر روی عضوی از دست یکی از موجودات احتمالی فیلم هستند که به نظر ترسناک می‌آید. شما در ادامه می‌توانید تصویر این ویدیو را مشاهده کنید:

Alien: Covenant - Claws

فیلم Alien: Covenant هم‌اکنون در استرالیا درحال فیلمبرداری است. در طول ماه‌های اخیر تصاویر نسبتا زیادی از این فیلم منتشر شده است، در ماه می، شاهد انتشار اولین تصویر از کاترین واترسون در فیلم بوده‌ایم، این درحالی است که ماه گذشته، تصویری مشترک از ریدلی اسکات و مایکل فاسبندر در پشت صحنه این فیلم منتشر شده بود. در اولین تصویر رسمی منتشر شده از این فیلم شاهد وجود نشانی با نام فیلم برروی بازوی خدمه سفینه فضایی هستیم. علاوه بر این، دیلی میل تصاویر جالبی منتشر کرده است که به نظر می‌رسد بیگانه‌ها در دوره‌ای در گذشته و پیش از اتفاقات فیلم قتل عام شده‌اند، این درحالی است که ویدیویی کوتاه و با کیفیت پایین از انفجاری کنترل شده توسط تولیدکنندگان پخش شده بود که می‌توانید آن را در ادامه تماشا کنید.

فیلم Alien: Covenant در اصل ادامه یک دنباله مستقیم برای فیلم پرومتئوس (Prometheus) که در سال ۲۰۱۲ اکران شد، بوده است، اما پس از آن نام فیلم چند بار تغییر کرد تا به مجموعه اصلی Alien نزدیک‌تر شود. اگرچه در ابتدا تصور می‌شد فاسبندر تنها بازیگری است که از فیلم Prometheus به این فیلم باز خواهد گشت، اما خبری منتشر شد مبنی بر اینکه نومی راپاس برای بازی در نقش الیزبات شا در این فیلم حضور خواهد داشت. دنی مک‌بِرد، بیلی کروداپ و دِیمی‌اِن بای‌چِیر  دیگر بازیگران حاضر در این فیلم هستند.

فیلم Alien: Covenant در تاریخ ۴ آگوست ۲۰۱۷ (۱۳ مرداد ۱۳۹۶) اکران خواهد شد.

منبع: GameSpot


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده