نویسنده: مسیح کریمی
// شنبه, ۱۹ تیر ۱۳۹۵ ساعت ۱۳:۴۳

تصاویر جدید فیلم Assassin’s Creed منتشر شد

بتازگی دو تصویر جدید از فیلم کیش یک آدم کش (Assassin’s Creed) توسط کمپانی یوبی‌سافت منتشر شده است که نمای جدیدی از مایکل فاسبندر را در این فیلم می‌توانیم مشاهده کنیم. در ادامه با زومجی همراه باشید.

کمپانی فاکس قرن بیستم و یوبی‌سافت موشن پیکچرز، دو تصویر جدید از فیلم Assassin's Creed منتشر کرده‌اند که نگاه تازه‌ای از مایکل فاسبندر در نقش کالوم لینچ و جد خود آگیلار را نشان می‌دهد. این تصاویر در صفحه رسمی فیلم Assassin's Creed در توییتر به همراه یک جمله در ارتباط با این تصاویر منتشر شده است:

ما در تاریکی برای روشنایی خدمت می‌کنیم.

Fassbender-Callum-Lynch-Aguilar فاسبندر در نقش آگیلار، جد کالوم لینچ

طبق گفته یوبی سافت فیلم Assassin’s Creed قرار است ۶۵ درصد زمان خود را درزمان حال و ۳۵ درصد آن را در قرن پانزدهم در اسپانیا سپری کند. یوبی‌سافت ماه گذشته در E3 در مورد دلیل این تصمیم توضیح داد و گفت که دلیل تمرکز بیشتر بر روی زمان حال، دادن آزادی و خلاقیت بیشتر به استودیو سازنده بوده است.

Fassbender-Callum-Lynch فاسبندر در نقش کالوم لینچ در زمان حال

کارگردانی فیلم Assassin’s Creed را جاستین کورزل بر عهده دارد و در کنار فاسبندر، ماریون کوتیار و جرمی آیرونز دیگر بازیگران این فیلم هستند که در آن نقش آفرینی می‌کنند. فیلم Assassin’s Creed در تاریخ ۲۱ دسامبر ۲۰۱۶ (۱ دی ۱۳۹۵) اکران خواهد شد و قرار نیست هیچکدام از شخصیت‌های بازی مجموعه Assassin’s Creed در آن حضور داشته باشند.

منبع: IGN


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده