نویسنده: آرش رستمی
// شنبه, ۱۹ تیر ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۲۳

آدام بویز پلی استیشن را به قصد بازگشت به دنیای بازیسازی ترک می‌کند

آدام بویز (Adam Boyes)، معاون بخش ارتباط با استودیوهای ترد-پارتی سونی، از تصمیم‌اش برای ترک مجموعه‌ی پلی‌استیشن خبر داد. وی می‌خواهد پس از کناره‌گیری‌اش از سمت فعلی، به دنیای بازی‌سازی بازگردد. با زومجی همراه باشید.

آدام بویز که هم‌اکنون به‌عنوان معاون بخش ارتباط با استودیوهای دسته سوم (Third Party) در بخش سرگرمی‌های تعاملی سونی (Sony Interactive Entertainment) مشغول به کار است، طی توییت‌هایی به تصمیم‌اش برای خروج از بخش پلی‌استیشن اشاره کرد. وی در توییتر نوشت:

پس از [به پایان رسیدن] سفر فوق‌العاده‌ام در اینجا، [یعنی گروه] پلی‌استیشن، تصمیم بسیار دشواری گرفته‌ام؛ تصمیمی مبنی بر اینکه به دنیای بازی‌سازی بازگردم!

بویز سپس توییت دیگری با این مضمون پست کرد:

چهار سال و اندی گذشته [برای من] واقعاً [پر از] تجربه‌های شگفت‌انگیز بود! در ابتدا مایل‌ام که از طرفداران فوق‌العاده‌ی PlayStation Nation تشکر کنم!

بویز سپس به این موضوع اشاره کرد که سرگرم آماده‌سازی شرایط است تا «ماجراجویی» جدیدش را آغاز کند و از مخاطبان‌اش خواست تا «گوش به زنگ» خبرهای او باشند. او ضمن سپاس‌گزاری از هواداران، خاطرنشان کرد که سونی «تیم فوق‌العاده‌ای» در حوزه‌ی بازی‌های رایانه‌ای دارد و از این‌رو گیمرهای طرفدار این کمپانی از وضعیت بسیار خوبی برخوردار هستند. وی نوشت:

قسمت خوب ماجرا این است که ما تیم فوق‌العاده‌ای در اینجا داریم. بنابراین جامعه‌ی نشر و توسعه‌ی [بازی‌ها] و [همین‌طور] گیمرها به خوب کسانی سپرده شده‌اند!

بویز سپس تأکید کرد که قصد دارد به‌عنوان یک بازی‌ساز مستقل به صنعت ساخت بازی بازگردد. در این میان، فیل اسپنسر، رئیس بخش ایکس‌باکس کمپانی مایکروسافت، هم وارد میدان شد و با فرستادن پیامی، برای بویز آرزوی موفقیت کرد. پیام اسپنسر از این قرار بود:

دوست من؛ در مسیر جدیدی که در پیش گرفته‌ای آرزوی دست‌یابی به نهایت موفقیت را برای‌ات دارم. بی‌صبرانه منتظرم تا ببینم که با گام بعدی خودت در حرفه‌ات چه [طرحی] را به سرانجام خواهی رساند.

بویز در پاسخ به اسپنسر نوشت:

متشکرم فیل. [گمان کنم که] راه دراز و پرماجرایی [پیش رو داشته باشم]. از تو ممنون‌ام که در [گروه] ایکس‌باکس به‌عنوان یک رهبر پلتفرم درجه یک فعالیت می‌کنی!

بویز طی سال‌های فعالیت‌اش، در میان مدیران سرگرمی‌های تعاملی سونی به‌عنوان چهره‌ای بسیار محبوب شناخته می‌شد. اکنون باید منتظر بمانیم و ببینیم که وی در جایگاه بازی‌ساز مستقل با چه سطحی از محبوبیت روبه‌رو خواهد شد.

منبع: DualShockers


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده