// شنبه, ۱۹ تیر ۱۳۹۵ ساعت ۱۷:۳۹

بازی Inside از قفل امنیتی Denuvo استفاده می‌کند

پس از اینکه بازی‌های بزرگی مثل Just Cause 3 یا Rise of Tomb Raider از قفل امنیتی Denuvo استفاده کردند، این بار نوبت به بازی مستقل Inside رسیده تا از این قفل استفاده کند. با زومجی همراه باشید.

پس عرضه شدن بازی Inside، ساخته استودیو پلی‌دِد برای رایانه‌های شخصی، ظاهرا بنظر می‌رسد این بازی از قفل امنیتی دنوو استفاده می‌کند. دنوو قفل امنیتی است که در این چند سال اخیر برای جلوگیری از کرک شدن بازی‌ها ساخته و بر روی نسخه رایانه‌های شخصی قرار داده شده است. بنظر می‌رسد تا به امروز استفاده از این قفل امنیتی موفقیت آمیز بوده است. زیرا هکرها هنوز نتوانسته‌اند به طور این قفل را هک کنند.

مقاله مرتبط

جالب‌ترین نکته اینجاست که Inside، اولین بازی مستقلی است که از این قفل امنیتی استفاده می‌کند. در گذشته بازی‌هایی کوچکی همچون The Climb   استودیو کرایتک و Edge of Nowhere استودیو اینسامنیاک از این قفل امنیتی برای بازی‌های خود استفاده کرده بودند. ولی سازنده‌های این دو بازی آن‌قدر بزرگ هستند که بتوان اسم مستقل را از روی بازی‌هایشان برداشت.

همچنین یکی از کاربران سایت ردیت که ادعا می‌کند توسعه دهنده بازی‌های ویدیویی هست، اطلاعاتی از هزینه‌های استفاده از قفل دنوو را منتشر کرده است. در زیر می‌توانید این اطلاعات را مشاهده کنید ولی هیچ تضمینی برای رسمی بودن این اطلاعات وجود ندارد.

جمع یکجا هزینه‌ها

بازی‌های AAA بزرگ‌تر از ۵۰۰۰ واحد بر روی رایانه‌های شخصی = ۱۰۰ هزار یورو

بازی‌های AAA کوچک‌تر از ۵۰۰۰ واحد بر روی رایانه‌های شخصی = ۵۰ هزار یورو

بازی‌های مستقل کمتر از ۱۰۰.۰۰۰ واحد بر روی رایانه‌های شخصی = ۱۰ هزار یورو

قیمت هر واحد

۲۵۰۰ یورو به عنوان دستمزد نصب

۰/۱۵ یورو برای گزارش ماهانه کاربران استیم

در صورت درخواست، هزینه پوشش دادن بازدید سایت (اختیاری)

منبع: Gamepur


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده