نویسنده: نادر امرایی
// شنبه, ۱۹ تیر ۱۳۹۵ ساعت ۲۱:۰۳

هفته نامه ویدیویی ۱۱: از پایان ساخت No Man's Sky تا انتشار Red Dead Redemption برروی ایکس باکس وان

شنبه‌ای دیگر از راه رسید و با یازدهمین قسمت از هفته‌نامه ویدیویی در خدمت شما هستیم. این هفته نیز اتفاقات زیادی در دنیای سرگرمی رخ داد. از اتمام ساخت بازی No Man's Sky گرفته تا انتشار بازی Red Dead Redemption برای کنسول ایکس‌باکس وان. پس با ما همراه باشید تا به اخبار هفته گذشته دنیای سرگرمی مرور کوتاهی داشته باشیم.

هفته پیش نیز مانند هفته‌های گذشته، اتفاقات بسیار زیادی در دنیای سرگرمی رخ داد. شاید بتوان مهم‌ترین این اتفاقات را،‌ اعلام خبر اتمام ساخت بازی No Man's Sky برشمرد. استودیو هلو گیمز که وظیفه ساخت این بازی را بر عهده دارد، روز جمعه با انتشار توییتی اعلام کرد که کار ساخت بازی به اتمام رسیده است و طبق برنامه قبلی، بازی قرار است که در تاریخ ۱۹ مرداد برای پلی‌استیشن 4 و رایانه‌های شخصی منتشر شود.

انتشار بازی Red Dead Redemption از طریق قابلیت پشتیبانی از بازی‌های نسل قبل برای ایکس‌باکس وان هم یکی دیگر از اخبار مهم هفته گذشته بود. بالاخره مایکروسافت این بازی را از طریق این ویژگی در اختیار گیمرها قرار داد و طرفداران بی‌شمار این بازی توانستند آن را تجربه کنند. آمازون هم اعلام کرد که از زمان اعلام این خبر،‌ فروش بازی در وب‌سایت این شرکت، ۶ هزار درصد رشد فروش داشته است.

اگر در هفته گذشته وقت نداشتید که اخبار دنیای بازی‌های ویدیویی و سرگرمی را دنبال کنید، در آیتم هفته‌نامه ویدیویی زومجی می‌توانید مهم‌ترین اخبار هفته گذشته را مرور کنید:

|

تهیه شده در زومجی


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده