نویسنده: مسیح کریمی
// یکشنبه, ۲۰ تیر ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۰۳

شخصیت های جدید سریال The Walking Dead نقش مهمی در فصل هفتم آن خواهند داشت

طبق گفته سازندگان سریال مردگان متحرک (The Walking Dead)، در فصل هفتم این سریال شخصیت‌های جدید آن نقش مهم‌تر و بیشتری را نسبت به فصل قبلی خواهند داشت.  در ادامه با زومجی همراه باشید.

پس از پایان بحث برانگیز فصل ششم سریال The Walking Dead، فصل هفتم این سریال در پاییز امسال باز خواهد گشت. طبق خبری که منتشر شده است، چهار نفر از اعضای تیم بازیگران در این فصل نقش بیشتری را بر عهده خواهند داشت. بنا به گفته هالیوود ریپورتر، جفری دین مورگان، تام پین، آستین آملیو و زاندر برکلی نقش مهمی در فصل هفتم سریال The Walking Dead خواهند داشت. افزایش نقش و حضور مورگان چندان تعجب برانگیز نیست، او برای اولین بار در پایان فصل ۶ سریال مردگان متحرک در نقش نیگان ظاهر شد که برای بسیاری این اتفاق قابل پیش بینی بود. چرا که نیگان یکی از محبوب‌ترین شخصیت‌های کتاب‌های کمیک مجموعه مردگان متحرک بود که سریال براساس آن ساخته می‌شود.

پین نقش عیسی را بازی می‌کند، عیسی دارای ریش‌های انبوهی است و به خوبی کونگ فو کاران لگد می‌زند و از آدم خوب‌ها است، این درحالی است که آملیو نقش دوایت را بازی می‌کند که بخشی از گروه شرور نیگان است که به نام ناجی شناخته می‌شوند. برکلی نقش گرگوری را بازی می‌کند که نقش او مبهم‌تر از بقیه است، او رهبر جامعه هیل‌تاپ است که با هر دو گروه ناجی و گروهی که قهرمان‌های سریال در آن حضور دارند، معامله انجام می‌دهد. یکی دیگر از شخصیت‌هایی که انتظار می‌رود که به فصل هفتم این سریال اضافه شود، شخصیت عجیب و غیر عادی ازکیل است، ازکیل یکی از شخصیت‌های مهم و بزرگ کمیک مردگان متحرک است. هنوز بازیگر او در این سریال مشخص نشده است و معلوم نیست او به همراه ببر دست آموز خود به نام شیوا در فصل هفتم این سریال حضور خواهد داشت یا خیر.

شروع پخش فصل هفتم سریال مردگان متحرک از تاریخ ۹ اکتبر (۱۸ مهر) آغاز خواهد شد. در ماه می، نورمن ریداس، بازیگر نقش دریل دیکسون، گفت که برای اتفاقاتی واقعا  دراماتیک و هیجان انگیز در سریال [فصل هفتم] باید منتظر باشیم. او به Entertainment Weekly گفت:

به من اعتماد کنید، فکر می‌کنم این سیاره در مسیر منفجر شدن است! این احساس من است، این خیلی خوب است، هر بار که ما به تور تبلیغاتی می‌رویم تا در مورد آنچه قرار است رخ دهد صحبت کنیم، همه می‌گوییم: اوه خدای من، شگفت انگیز است. من ‌‌نمی‌توانم برای چیزی که خواهید دید صبر کنم.

منبع: GameSpot


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده