نویسنده: مسیح کریمی
// یکشنبه, ۲۰ تیر ۱۳۹۵ ساعت ۱۵:۴۳

تماشا کنید: کلیپی جدید از انیمیشن Batman: The Killing Joke منتشر شد

زمان زیادی تا انتشار انیمیشن بتمن: شوخی کشنده (Batman: The Killing Joke) بیشتر باقی نمانده است. به‌تازگی ‌دی‌سی کلیپی از این انیمیشن منتشر کرده است. در ادامه با زومجی و دیدن این کلیپ زیبا همراه باشید.

انیمیشن Batman: The Killing Joke که از کمیک بحث برانگیزی به همین نام اقتباس و ساخته شده است در اواخر ماه جولای منتشر خواهد شد، اگر شما تا آن زمان نمی‌توانید صبر کنید سازندگان این انیمیشن کلیپ کوتاهی که براساس کمیک آن ساخته شده است را بتازگی منتشر کرده‌اند و شما می‌توانید آن را تماشا کنید. دی‌سی انترتیمنت در کانال یوتیوب خود کلیپی از انیمیشن Batman: The Killing Joke منتشر کرده است. در این کلیپ بتمن در تیمارستان آرکهام درحال رفتن به پیش جوکر برای بازجویی از وی است که در طول راه گفتگوی کوتاهی را مشاهده می‌کنیم، در ادامه این کلیپ بتمن و جوکر در مقابل هم بر روی صندلی نشسته‌اند و بتمن درحال صحبت با جوکر است. اگر شما این کمیک را مطالعه کرده باشید می‌دانید که چه اتفاقی در پایان این صحنه رخ خواهد داد! شما در ادامه می‌توانید این ویدیوی زیبا را تماشا کنید:

|

نسخه دیجیتالی و اچ‌دی انیمیشن Batman: The Killing Joke در تاریخ ۲۶ جولای (۵ مرداد) منتشر خواهد شد. کسانی که می‌خواهند نسخه فیزیکی (دی‌وی‌دی / بلوری) این انیمیشن را تهیه کنند باید تا ۲ آگوست (۱۲ مرداد) برای تهیه آن از فروشگاه‌ها و دیدنش صبر کنند. این انیمیشن درجه سنی بزرگسال (R) را از انجمن سینمای آمریکا دریافت کرده است، که نشان می‌دهد انیمیشن دارای صحنه‌هایی با خشونت بالا و دلخراش است و والدین یا افرادی که می‌خواهند این انیمیشن را با فرزندان و یا افرادی با سن پایین‌تر از خود تماشا کنند، بهتر است تجدید نظر کنند.

کوین کونروی برای صداپیشگی بتمن و مارک همیل برای صداپیشگی جوکر در این انیمیشن حضور خواهند داشت. این دو که اکثر طرفداران، آن‌ها را به عنوان شخصیت‌های نمادین بتمن و جوکر می‌شناسند، در بسیاری از سریال‌های تلویزیونی، فیلم‌ها و بازی‌های کامپیوتری که در طول این سال‌ها منتشر شده‌اند، صداپیشگی این دو شخصیت محبوب دنیای کمیک‌های دی‌سی را بر عهده داشته‌اند. شما در اینجا می‌توانید اولین تریلر انیمیشن Batman: The Killing Joke را تماشا کنید.

منبع: GameSpot


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده