نویسنده: افشین پیروزی
// یکشنبه, ۲۰ تیر ۱۳۹۵ ساعت ۱۹:۰۱

تماشا کنید: معرفی تمدن ژاپن در Civilization 6

پس از معرفی تمدن‌های مصر و انگلیس، کمپانی توکی گیمز (2K Games) این بار با انتشار ویدیویی، به معرفی حکومت ژاپن در Civilization 6 پرداخته است. با زومجی همراه باشید.

کمپانی توکی گیمز مدتی است که تمدن‌های حاضر در بازی Civilization VI را معرفی می‌کند. پس از معرفی مصر و انگلیس، این بار نوبت به حکومت ژاپن رسیده است. فرماندهی این تمدن برعهده «هوجو توکیمونه» خواهد بود که یکی از بزرگ‌ترین فرماندهان ژاپن محسوب می‌شود و به دلیل مقاومت در برابر حمله مغول‌ها به فرماندهی «کوبلای خان» در قرن سیزدهم، یک شخصیت محبوب در این کشور است. البته توکیمونه هرگز به مقام پادشاهی در ژاپن نرسیده بود. در ادامه می‌توانید ویدیو معرفی ژاپن را تماشا کنید:

|

ژاپن هم مانند دیگر تمدن‌های بازی، یک سری توانایی‌ها و نیرو‌های مخصوص دارد. یکی از توانایی‌های این حکومت، ساخت شهر‌های متراکم و قدرتمند است. همچنین نیرو‌های این حکومت، زمانی که در نزدیکی دریا مبارزه کنند، امتیازات ویژه‌ای دریافت خواهند کرد. سرباز‌های معمولی در این شرایط قوی‌تر از حالت معمولی ظاهر خواهند شد و نیرو‌های دریایی هم زمانی که در قسمت‌های نزدیک به ساحل و کم‌عمق دریا وارد نبرد شوند، شانس بیشتری برای شکست دادن دشمن دارند.

نیروی مخصوص کشور ژاپن همان‌طور که انتظار هم می‌رود، سامورایی است. این سرباز‌های قدرتمند در صورتی که مورد حمله دشمن قرار بگیرند و تعدادی از آن‌ها کشته شوند، قدرت خود را از دست نمی‌دهند و تا آخرین نفس با تمام توان به دشمنان حمله می‌کنند. ساختمان مخصوص این تمدن هم که پس از رسیدن به عصر صنعتی قابل ساخت است، کارخانه قطعات الکترونیکی است که جایگزین کارخانه معمولی دیگر حکومت‌ها می‌شود. این ساختمان ساخت و ساز را تسریع کرده و امتیازات فرهنگی (Culture) برای شهر‌های اطراف فراهم می‌کند.

ژاپن به همان میزان که از حیث نظامی قدرتمند است، به لطف داشتن کارخانه مذکور، از حیث تجاری هم می‌تواند خود را به عنوان یکی از قدرت‌های دنیا مطرح کند. برای بازی کردن با این تمدن یا حکومت‌های دیگر Civilization 6، باید تا تاریخ ۳۰ مهر و عرضه بازی صبر کنیم. این بازی توسط فیرکسیس گیمز (Firaxis Games) ساخته می‌شود و به صورت انحصاری برای پی‌سی عرضه می‌شود.

منبع: YouTube


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده