// دوشنبه, ۲۱ تیر ۱۳۹۵ ساعت ۱۷:۰۳

بهترین ریمسترها و کالکشن های نسل هشتم که باید در کلکسیون خود داشته باشید

اگر از جمله افرادی هستید که از آرشیو کردن بهترین بازی‌های ویدیوی لذت می‌برید، یا حتی اگر قصد خرید ارزشمندترین کالکشن‌های نسل هشتم را دارید، زومجی در این مقاله به معرفی برترین ریمسترها و کالکشن‌ها پرداخته تا انتخاب آن‌ها برای‌تان راحت‌تر شود. با ما همراه باشید.

وقتی به لیست بازی‌های ریمستر این نسل نگاه می‌کنیم، واقعا بی‌راه نیست که این نسل را نسل ریمسترها نام گذاری کنیم. انواع کالکشن‌ها و ریمسترها در این نسل عرضه شده‌اند و برخی از آن‌ها ارزش خرید ندارند. اما برخی از آن‌ها نیز به قدری با ارزش هستند که پول دادن پای آن‌های نه تنها باعث پشیمانی نمی‌شود، بلکه از داشتن آن‌ها در کلکسیون بازی‌های خود لذت هم می‌بریم. زومجی در این لیست سعی کرده تا بهترین کالکشن‌ها و ریمسترهای این نسل را معرفی کند. مجموعه‌ای که حضور آن‌ها باعث می‌شوند تا کلکسیون بازی‌های‌تان بیش از پیش ارزشمند و به یک گنجینه تبدیل شود.

انتخاب کالکشن‌ها و ریمسترها در این لیست از قانون و ترتیب خاصی پیروی نمی‌کند و تنها به جهت راهنمایی خریداران تدارک دیده شده است.

 

tomb raider defenetive

Tomb Raider: Definitive Edition

سازنده: کریستال داینامیک           ناشر: اسکوار انیکس                 پلتفرم: ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن 4

تاریخ عرضه: ۸ بهمن ۱۳۹۲          سبک: اکشن ماجراجویی، پلتفرمر

بازی Tomb Raider که یک ریبوت از سری‌های قبل محسوب می‌شود، در نسل هفتم کار خود را آغاز کرد و نسخه بعدی آن به نام Rise of the Tomb Raider برای نسل هشتم عرضه شد. اما قبل از عرضه آن، کمپانی اسکوئر انیکس یک نسخه ریمستر از شماره اول این بازی برای کنسول‌های نسل هشتم عرضه کرد. نسخه Definitive Edition از نظر المان‌های گیم‌پلی و عناصر بصری نسبت به نسخه اصلی بهبودهایی داشت. علاوه بر افزایش کیفیت تصویر، وضوح تصویر بازی به 1080p ارتقا یافته و تکنولوژی TressFX در مدل کاراکتر لارا کرافت به کار برده شده است. البته این بازی روی کنسول پلی‌استیشن 4 بر نرخ ۶۰ فریم بر ثانیه اجرا می‌شود و در کنسول ایکس‌باکس وان این بازی با نرخ ۳۰ فریم بر ثانیه ثابت اجرا می‌شود. اگر قصد دارید Rise of the Tomb Raider را بازی کنید یا اگر عاشق بازی‌های ماجراجویی هستید، بهتر است نسخه ریمستر شده قسمت اول بازی را نیز که حالا قیمت خوبی هم دارد خریداری کنید.

 

metro redux

Metro Redux

سازنده: استودیو 4A                           ناشر: دیپ سیلور             پلتفرم: ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن 4، رایانه‌های شخصی

تاریخ عرضه: ۴ شهریور ۱۳۹۳                   سبک: اول شخص تیراندازی، ترسناک

سری بازی‌های Metro 2033 و Metro Last Light، جزو بازی‌های بسیار خوب سبک ترس و بقا هستند که شما را به اتمسفری عجیب و غریب و آخرالزمانی در مسکو روسیه می‌برند. در این بازی در نقش آرتیوم ایفای نقش خواهید کرد و در تونل‌های تاریک، مخروبه‌ها و شهر ترک شده و نابود شده مسکو قدم خواهید گذاشت. در بازی Metro Redux که هر دو نسخه عرضه شده این بازی وجود دارند تغییرات زیادی را شاهد هستیم. Metro 2033 که اولین شماره این بازی است، توسط موتور به کار رفته شده در بازی Last Light دوباره بازسازی شد و بهبودهای کیفیت تصویر هم شامل حال هر دو نسخه شده است. هر دو نسخه دارای دو حالت Survival و Spartan هستند و همچنین اسلحه‌ها در این کالکشن حالتی واقعی‌تر به خود گرفته‌اند. افکت‌های Nvidia Physx توسط نسخه 3.X SDK بازسازی شده‌اند. دو نسخه این کالکشن روی کنسول ایکس‌باکس با وضوح 912p و روی کنسول پلی‌استیشن 4 با وضوح 1080p اجرا می‌شوند. همچنین هر دو کنسول، بازی را روی نرخ ۶۰ فریم بر ثانیه اجرا می‌کنند. تمامی بسته‌های الحاقی موجود برای هر دو نسخه نیز در Metro Redux قرار داده شده‌اند.

 

resident evil

RESIDENT EVIL Origins Collection

سازنده: کپکام              ناشر: کپکام

سبک: ترسناک بقا          پلتفرم: ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن 4

سری بازی‌های Resident Evil زمانی در سبک ترس پادشاهی می‌کردند. اما خب دو نسخه آخر این بازی به قدری از ریشه‌های خود دور شدند که سبک اکشن جای سبک ترس را در این بازی‌ها گرفت. اما چند نسخه اول این سری از آن دسته آثاری هستند که بازسازی آن‌ها ارزش بسیار بالایی دارد. کپکام در چند وقت اخیر چند نسخه از سری Residnet Evil را با بازسازی و به صورت ریمستر برای کنسول‌های نسل جدید عرضه کرده است. شماره اول Resident Evil و Resident Evil Zero بازسازی و سه نسخه Resident Evil 4,5,6 هم برای کنسول‌ها ریمستر شده‌اند. اما بهترین گزینه خرید Resident Evil Origins Collection است. در این کالکشن دو نسخه Resident Evil و Resident Evil Zero قرار دارند. بهبود بسیار خوب کیفیت تصویر، نورپردازی‌های حجم‌دار، بهبود نسبتا خوب کنترل دوربین و البته حفظ همان اتمسفر جذاب از نکات بسیار خوب این کالکشن محسوب می‌شود. علاوه بر این مسائل، جذابیت خود این بازی که شینجی میکامی و کوجی اُدا خلق کرده‌اند به ارزش خرید بالای این محصول کمک کرده است. اگر به دنیای Resident Evil علاقه دارید، مطمئن باشید کالکشن Resident Evil Origins Collection یکی از بهترین انتخاب‌ها برای کلکسیون‌تان است. البته Resident Evil 4 را فراموش نکنید، چرا که این قسمت از بازی نیز یکی دیگر از شاهکارهای شینجی میکامی به شمار می‌رود.

 

devil may cry 4

Devil May Cry 4: Special Edition

سازنده: کپکام                        ناشر: کپکام                                      پلتفرم: پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان، رایانه‌های شخصی

تاریخ عرضه: ۲ تیر ۱۳۹۴              سبک: اکشن ماجراجویی، هک اند اسلش

سری Devil May Cry از دیگر شاهکارهای کمپانی کپکام است. در ادامه عرضه نسخه‌های ریمستر و بازسازی شده Resident Evil، کپکام دو نسخه Devil May Cry 4 و DmC را برای کنسول‌های نسله جدید عرضه کرده است. اما اگر نظر من را بخواهید، Devil May Cry 4 ارزشی بالاتر از DmC دارد. در نسخه Spacial Edition، علاوه بر کارکتر اصلی یعنی ویرژیل، تریش و لیدی نیز شخصیت‌های قابل بازی هستند و هر کدام شروع و پایان مختص به خود را دارند. هر دو کنسول بازی را روی وضوح 1080p اجرا می‌کنند و بهبود کیفیت تصویر، ایجاد افکت‌های جدید و نرخ ۶۰ فریم از جمله ویژگی‌های خوب این کالکشن به شمار می‌روند. بهبود بصری و فنی بازی به قدری خوب است که اگر از آن افرادی نباشید که زیاد به گرافیک یک بازی حساس نیستند، به آن صورت احساس نمی‌کنید که این یک بازی قدیمی است که حالا ریمستر شده است. همچنین محتوای قابل بازی زیاد و تغییرات ریز و درشت در این نسخه، ارزش خرید را بالا برده است. شاید Devil May Cry 4 بهترین نسخه این سری نباشد، شاید خیلی‌ها دوست داشتیم نسخه سوم آن بازسازی می‌شد، اما به هر حال اگر دنبال یک بازی هک اند اسلش خیلی خوب هستید، نسخه Special Edition بازی Devil May Cry 4 شما را راضی خواهد کرد.

 

dark souls 2

Dark Souls II: Scholar of the First Sin

سازنده: فرام سافت‌ور                ناشر: نامکو باندای            پلتفرم: ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن 4

تاریخ عرضه: ۱۸ فروردین ۱۳۹۴                سبک: اکشن نقش‌آفرینی

سری Dark Souls در راس بهترین بازی‌های اکشن نقش‌آفرینی قرار دارند. نسخه سوم بازی چندی پیش منتشر شد و به بهترین شکل ممکن پرونده دنیای ارواح تاریک را بست. اگر از قسمت سوم بازی راضی بودید، یا اگر دیگر نسخه‌های این سری را بازی نکرده‌اید، نسخه Dark Souls II: Scholar of the First Sin بهترین انتخاب است. این نسخه شامل تمامی بسته‌های الحاقی این بازی می‌شود و به همین دلیل ارزش خرید این محصول بسیار بالا است. علاوه بر این موضوع، این نسخه بسیار کامل‌تر از نسخه نسل هفتمی Dark Souls II است. NPCهای بیشتر برای پیچیده‌تر شدن روایت داستانی، بالانس شدن بازی و عملکرد بسیار بهتر بخش آنلاین، از جمله تغییرات خود بازی به شمار می‌روند. در کنار این موارد، استفاده از قابلیت‌های DirectX 11 برای دو کنسول نسل هشتم، آپگریدهای گرافیکی، صدا و عملکرد فنی و تجربه‌های کاملا جدید در این نسخه، خرید Dark Souls II: Scholar of the First Sin را برای طرفداران این سری بسیار واجب کرده است.

 

return to arkham

Batman: Return to Arkham

سازنده: راک استدی                 ناشر: وارنر براس            پلتفرم: ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن 4

تاریخ عرضه: نامعلوم           سبک: اکشن ماجراجویی

اگر بخواهیم فقط یک بازی ابر قهرمانانه را نام ببریم که کاملا موفق بوده و خیلی‌ها را عاشق خود کرده، آن بازی چیزی نیست جز سری بتمن. استودیو راک‌استدی توانسته با ایجاد محیط درخور شایسته سری بتمن، داستان‌های جذاب و در آخر، خلق بسیار عالی شخصیت بتمن، بهترین بازی قهرمانانه صنعت گیم را خلق کند. شماره جدید این سری به نام Batman: Arkham Knight برای کنسول‌های نسل هشتمی عرضه شد و اثری بسیار جذاب و دوست داشتنی بود. اما اگر نتوانستید دو قسمت قبل این سری را بازی کنید، یا اگر از آن دسته افرادی هستید که بتمن را بهترین شخصیت قهرمان دنیای کامیک‌ها می‌دانید و دوست دارید انواع محصولات مرتبط با آن را در اختیار داشته باشید، کالکشن Batman: Return to Arkham یکی از بهترین‌ها برای کلکسیون‌تان به شمار می‌رود. این کالکشن شامل دو نسخه Arkham Asylum و Arkham City می‌شود. این دو اثر توسط موتور بازی‌سازی آنریل انجین 4 ریمستر می‌شوند و همچنین تمامی بسته‌های قابل دانلود این بازی در کالکشن وجود خواهند داشت. بهبود گرافیک بصری و فنی، آپگرید مدل‌ها و کارکترها و همچنین بهبود محیط‌های بازی از جمله نورپردازی، سایه‌زنی‌ها و افکت‌های جدید شامل حال هر دو نسخه بازی خواهند شد.

 

rare replay

Rare Replay

سازنده: ریر                           ناشر: مایکروسافت                   پلتفرم: ایکس‌باکس وان

تاریخ عرضه: ۵ مرداد ۱۳۹۵            سبک: مختلف

Rare Replay برای کلکسیون‌تان واجب است. در این کالکشن ارزشمند ۳۰ بازی ساخته شده توسط استودیو ریر گنجانده شده است. بازی‌هایی چون Battletoads، Banjo، Kameo، Perfect Dark و بسیاری دیگر از جمله بازی‌هایی هستند که به صورت HD در اختیارتان قرار دارند. البته برخی از این بازی‌ها را نیز باید از قابلیت Backward Compatibility کنسول ایکس‌باکس وان دانلود کرد. اما مطمئن باشید که ارزشش را خواهند داشت. طراحی فوق‌العاده منوها و ارائه عالی بازی، محتویات اضافی بسیار زیاد و ارزشمند، کلکسیونی از بازی‌های کلاسیک و خاطره‌انگیز و قیمت بسیار مناسب از جمله ویژگی‌های این کالکشن هستند. گر شما کنسول ایکس‌باکس وان دارید شدیدا پیشنهاد می‌کنم که این مجموعه ارزشمند را با قیمت ۳۰ دلار «که در مقابل محتوایی که به آن‌ دسترسی‌ پیدا می‌کنید کاملا رقم ناچیزی است» تهیه کنید. مطمئن باشید مجموعه Rare Replay از آن دست بازی‌هایی است که نه تنها تا ماه‌ها، بلکه تا سال‌ها ارزش بازی کردن دارد و هرگز قدیمی نخواهد شد.

 

beyond collection

Heavy rain  | Beyond: Two Souls

سازنده: کوانتیک دریم                          ناشر: سونی                 پلتفرم: پلی‌استیشن 4

تاریخ عرضه: ۱۵  اردیبهشت ۱۳۹۵                سبک: درام تعاملی

سری بازی‌های استودیو کوانتیک دریم یا بهتر است بگویم سری بازی‌های دیوید کیج از جمله بهترین آثار تعاملی صنعت گیم هستند. بازی‌هایی داستان محور که بازیکن را با روایت داستانی خود کاملا درگیر می‌کند. شاهکار Heavy Rain و دیگر بازی این استودیو یعنی Beyond: Two Soul آثاری بودند که در نسل هفتم برای کنسول پلی‌استیشن 3 عرضه شدند. حال این دو بازی در قالب یک کالکشن برای کنسول پلی‌استیشن 4 عرضه شده‌اند و اگر طرفدار آثار این استودیو هستید، با قیمت خوبی که این کالکشن دارد، نباید آن را از دست بدهید. البته این بازی‌های داستان محور، با یک بار بازی کردن شاید کمی ارزش دوباره بازی کردن خود را از دست بدهد. اما مطمئنا Heavy Rain بعد از گذشت این همه سال، ارزش دوباره بازی کردن را دارد. از تغییرات مهم این کالکشن نسبت به نسخه‌های پلی‌استیشن 3 می‌توان به وضوح تصویر 1080p، سایه‌های بهتر، بهبود رندرینگ، اضافه شدن MSAA و HBAO، بهبود نورپردازی‌ها و حتی بهبود انعکاس‌های گرافیکی اشاره کرد. با توجه به بهبود گرافیک بصری و فنی در این ریمستر، یک بار هم که شده باید دوباره وارد داستان‌های تعاملی ساخته شده توسط استودیو کوانتیک دریم شد.

 

uncharted collection

Uncharted: The Nathan Drake Collection

سازنده: ناتی‌داگ                     ناشر: سونی                 پلتفرم: پلی‌استیشن 4

تاریخ عرضه: ۱۷ مهر ۱۳۹۴             سبک: اکشن ماجراجویی

بدون هیچ شکی، سری Uncharted بهترین بازی‌های ماجراجویی هستند که توسط استودیو ناتی‌داگ عرضه شده‌اند. وقتی که یک سری بازی بهترین آثار ماجراجویی صنعت گیم باشند و سپس در یک کالکش برای کنسول پلی‌استیشن 4 گردآوری شده باشند، پس خرید آن برای عاشقان این سبک بسیار واجب و ضروری است؛ مخصوصا اگر از آن دست افرادی باشید که در کلکسیون خود آثار ارزشمند و به یاد ماندنی را قرار می‌دهید. این کالکشن شامل سه بازی اول سری Uncharted می‌شود و تمامی آن‌ها با وضوح تصویر 1080p و نرخ ۶۰ فریم بر ثانیه اجرا می‌شوند. بهبود کیفیت تصویر، بهبود نورپردازی‌ها و حتی بهبود مدل‌ کارکترها از جمله ویژگی‌های این کالکشن به شمار می‌روند. البته این همه ماجرا نیست. اضافه شدن حالتی به نام Speed Run، درجه سختی جدیدی به نام Brutal، قابلیت عکس‌برداری، تروفی‌های جدید و بسیاری دیگر از جمله مواردی است که در کالکشن وجود دارند. حال که نسخه چهارم بازی Uncharted عرضه شد و پرونده این سری را حداقل تا امروز بسته است، بهتر است در کنار آن، کالکشن فوق‌العاده ارزشمند Uncharted را نیز تهیه کنید و از آثاری که هرگز خاک روی آن‌ها نخواهد نشست لذت ببرید.

 

gears of war ultimate edtion

Gears of War Ultimate Edition

سازنده: کوالیشن                     ناشر: مایکروسافت                   پلتفرم: ایکس‌باکس وان، ویندوز 10

تاریخ عرضه: ۳ شهریور ۱۳۹۴            سبک: تیراندازی سوم شخص

اگر بخواهیم یکی از بهترین مجموعه بازی‌های تیراندازی سوم شخص را که توانسته‌اند تاثیر به سزایی در صنعت گیم بگذارند نام ببریم، آن مجموعه چیزی نیست جز سری Gears of War. نسخه اول این بازی که در سال ۲۰۰۶ عرضه شد توانست با گرافیک خارق‌العاده و گیم‌پلی عالی تاثیر بسیار خوبی در بازی‌های تیراندازی بگذارد. مکانیزم خوب کاورگیری، سیستم جذاب گان‌پلی و خلق دشمنانی باهوش و عجیب از جمله ویژگی‌های این قسمت به شمار می‌روند. استودیو کوالیشن، سازنده جدید سری بازی‌های Gears of War، در اولین تجربه بازی‌سازی خود، قسمت اول سه‌گانه Gears of War را بازسازی کرد. این بازسازی فراتر از ریمستر و افزایش وضوح تصویر است. تغییرات چشم گیر گرافیک بصری و هنری بازی، افزایش قابل توجه کیفیت تصویر و صداگذاری و بافت‌ها، این اثر را به کلی  دگرگون کردند و انگار که با یک بازی کاملا جدید رو به رو شده‌ایم. همچنین اجرای بازی با وضوح تصویر 1080p و نرخ ۳۰ فریم بر ثانیه در بخش داستانی و وضوح تصویر 1080p و نرخ ۶۰ فریم بر ثانیه در بخش چند نفره به ارزش این بازی افزوده‌اند. Gears of War: Ultimate Edition یکی از بهترین تیراندازی‌های ریمستر شده‌ای است که ارزش خرید و قرار گرفتن در کلکسیون را دارد. البته نسخه دوم و سوم این بازی را نیز می‌توانید از طریق قابلیت Backward Compatibility ایکس‌باکس وان تجربه کنید.

 

master chief collection

Halo: The Master Chief Collection

سازنده: 343 اینداستریز              ناشر: مایکروسافت                   پلتفرم: ایکس‌باکس وان

تاریخ عرضه: ۲۰ آبان ۱۳۹۳              سبک: تیراندازی اول شخص

به همان اندازه که خرید کالکشن Uncharted: The Nathan Drake واجب است، خرید Halo: The Master Chief Collection نیز واجب و ضروری است. سری Halo یکی از برترین بازی‌های تیراندازی اول شخص بوده‌اند و روایت داستان بسیاری خوبی داشته‌اند. گیم‌پلی عالی، داستان بسیار خوب و بخش چند نفره عالی این مجموعه، باعث شده تا Halo طرفداران پر شمار و پر و پاقرصی داشته باشد. حال سه‌گانه اول و فوق‌العاده این بازی همراه با نسخه چهارم آن، در یکی از کالکشن‌های نفیس نسل هشتم قرار داده شده‌اند. در این مجموعه، نسخه Halo: Combat Evolved Anniversary که قبلا بازسازی شده بود، همراه با بازسازی کاملا جدید Halo 2 به همراه Halo 3 و Halo 4 در یک دیسک عرضه شده‌اند. این محصول در ابتدا تنها قرار بود یک بازسازی از شماره دوم Halo به لطف سالگرد ده سالگی آن باشد، اما استودیو 343 تصمیم گرفت تا دیگر نسخه‌های این بازی را قبل از عرضه نسخه Halo 5: Guardians عرضه کند. شش استودیو مختلف با همکاری یک‌دیگر این کالکشن ارزشمند را توسعه دادند و بسیاری از بخش‌های بازی، مخصوصا شماره دوم آن بازسازی و ریمستر کامل شده‌اند. اگر یک کنسول ایکس‌باکس وان دارید، بهتر است کالکشن یکی از بهترین بازی‌های اول شخص تیراندازی را در کلکسیون بازی‌های خود داشته باشید، مخصوصا که با قیمت فوق‌العاده آن، چهار بازی ارزشمند نصیب‌تان خواهد شد. البته این کالکشن در هنگام عرضه مشکلات فراوانی در سرورهای بخش چندنفره داشت، اما این موضوع حالا رفع شده است.

 

remaster collection

The Last of Us Remastered

سازنده: ناتی‌داگ                     ناشر: سونی                                 پلتفرم: پلی‌استیشن 4

تاریخ عرضه: ۷ خرداد ۱۳۹۳                  سبک: اکشن ماجراجویی، ترسناک بقا

The Last of Us یکی از برترین و به یادماندنی‌ترین بازی‌هایی به شمار می‌رود که تا به امروز ساخته شده‌ است. این بازی ماجرای مردی به نام جول را روایت می‌کند که سرنوشت، وی را به دختری به نام الی گره زده است. حال این دو در یک دنیای آخرالزمانی متفاوت ماجراهای جذاب، هیجان‌انگیز، غمگین، شاد و ترسناک را پشت سر خواهند گذاشت. استودیو ناتی‌داگ برای ریمستر این بازی اصلا کم نگذاشته است. مهم‌ترین ویژگی این ریمستر، اجرای بازی روی وضوح 1080p و نرخ ۶۰ فریم بر ثانیه است. البته امکانی در بازی وجود دارد تا بتوانید بین نرخ فریم ۶۰ و ۳۰ سوییچ کنید و تغییرات عملکرد بازی را به راحتی ببینید. همچنین بهبود عملکرد گیم‌پلی بازی به لطف وضوح و نرخ فریم بهتر، به کارگیری از امکانات دوال شاک 4 و قابلیت عکس‌برداری، از جمله ویژگی‌های این ریمستر به شمار می‌روند. البته وجود بسته‌های الحاقی این بازی در این ریمستر، ارزش خرید آن را بسیار بالاتر برده است. شاید بسیاری از ما بیش از چندین بار این بازی را روی پلی‌استیشن 3 تجربه کرده باشیم، اما مطمئنا هم من و هم شما هنوز که هنوز است از این بازی خسته نشده‌ایم و دوست داریم باز هم این بازی فوق‌العاده ارزشمند را در کلکسیون خود داشته باشیم.

 

Bioshock Collection

BioShock: The Collection

سازنده: بلایند اسکوئرل           ناشر: 2K                       پلتفرم: پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان، ویندوز مایکروسافت

تاریخ عرضه: ۲۳ شهریور ۱۳۹۵                   سبک: اول شخص تیراندازی

سری BioShock، فرقی نمی‌کند که شما را در دو قسمت اول به زیر اقیانوس برده است یا در قسمت سوم به آسمان کلومبیا، به هر حال تک تک قسمت‌های این سری شاهکار محسوب می‌شوند. بنابراین، کالکشن BioShock، یکی از خرید‌های واجب کلکسیون‌دارها محسوب می‌شود. دو قسمت اول BioShock و BioShock: Infinite در این پکیج قرار دارند. نکته خوب این است که هر سه نسخه برای تمامی پلتفرم‌ها با رزولوشن 1080p و نرخ بیشینه‌ی ۶۰ فریم بر ثانیه اجرا می‌شوند. در دو قسمت اول سری BioShock، بازی شما را به شهری در اعماق اقیانوسی به نام رپچر، در سال ۱۹۶۰ می‌برد. در این بازی در نقش جک که تنها بازمانده سقوط هواپیما است، ایفای نقش خواهید کرد. اما قسمت سوم این بازی به نام BioShock: Infinite شما را به شهری شناور در آسمان به نام کلومبیا در سال ۱۹۱۲ خواهد برد. در این بازی در نقش بوکر ظاهر خواهید شد و به طور عجیبی باید دخترکی به نام الیزابت را از شهر کلومبیا نجات دهید. اگر بازی مرموز، دلهره‌آور و خوش‌ساخت می‌خواهید هرگز نباید این کالکشن را از دست دهید.

 

Skyrim Remaster

Skyrim: Special Edition

سازنده: بتسدا                        ناشر: بتسدا سافت‌ورکس                 پلتفرم: ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن 4، رایانه‌های شخصی

تاریخ عرضه: ۷ آبان ۱۳۹۵           سبک: اکشن نقش‌آفرینی

Skyrim یکی از شاهکارهای نسل هفتم بود که هر شخصی که آن را تجربه کرده باشد، خاطرات این بازی در ذهنش باقی مانده است. پس از درخواست‌های فراوان، استودیو بتسدا به طور رسمی اعلام کرد که مشغول ریمستر بازی Skyrim است. این بازی که آبان ماه ۱۳۹۵ عرضه خواهد شد، شامل تغییرات بسیار خوبی است. اولین نکات اساسی این ریمستر، بهبود و تغییرات طراحی هنری بازی و افکت‌ها هستند. همچنین سیستم نورپردازی حجم‌دار، عمق پویای دنیای بازی، افکت‌های جدید برف، افکت‌های جدید آب و بسیاری دیگر از جمله تغییرات این ریمستر به شمار می‌روند. اما همه چیز به این موارد ختم نمی‌شود. سه بسته الحاقی بزرگ این بازی به نام‌های Dawnguard ،Hearthfire و Dragonborn در این ریمستر وجود دارند. خبر خوب دیگر این است که بسیاری از مادهای ساخته شده توسط بازیکنان برای دو کنسول ایکس‌باکس وان و پلی‎استیشن 4 پشتیبانی خواهند شد. تمام این موارد در کنار ارزش فوق‌العاده بالای خود بازی Skyrim باعث می‌شود تا بی‌صبرانه منتظر عرضه این بازی باشیم و برای خرید آن یک لحظه هم درنگ نکنیم.

 

شما کدام یک از این کالکشن‌ها را پیشنهاد می‌کنید؟ کالکشن‌های دیگری وجود دارند که ارزش بالایی داشته باشند؟ نظر خود را با زومجی به اشتراک بگذارید.


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده