نویسنده: افشین پیروزی
// دوشنبه, ۲۱ تیر ۱۳۹۵ ساعت ۱۸:۴۵

بازی System Shock Remastered بودجه موردنیاز خود را از کیک استارتر کسب کرد

کمپین کیک‌استارتر بازی System Shock Remastered چندی پیش آغاز شد و به لطف حمایت طرفداران، خیلی زود توانست به موفقیت برسد و ۹۰۰ هزار دلار موردنیاز بازی جمع‌آوری شد. با زومجی و جزییات خبر همراه باشید.

در حالی که هنوز ۱۸ روز تا پایان کمپین کیک‌استارتر بازی System Shock Remastered باقی مانده، این بازی توانست بودجه ۹۰۰ هزار دلاری موردنیاز خود را جمع‌آوری کند. این پروژه در زمان نگارش مطلب توسط ۱۴ هزار و ۷۸۸ نفر حمایت شده و کل مبلغ کسب شده هم به ۹۲۴ هزار و ۷۶۱ دلار رسیده است. به مناسبت رسیدن به این دستاورد، استودیو نایت دایو، سازنده بازی، با انتشار توییتی از حمایت‌ها تشکر کرد:

از تمامی طرفداران تشکر می‌کنیم! نسخه ریمستر بازی System Shock ساخته خواهد شد.

یکی از دلایلی که باعث شد بازی System Shock Remastered بتواند خیلی زود بودجه موردنیاز خود را جمع‌آوری کند، عرضه یک نسخه آزمایشی رایگان از آن بر روی فروشگاه‌های استیم، GOG و Humble بود که کیفیت خوبی هم داشت. استودیو Night Dive همچنین علاوه بر این نسخه، در حال ساخت System Shock 3 نیز هست. همچنین چندی پیش وارن اسپکتر، سازنده نسخه اول این سری و بازی Deus Ex، به نایت دایو پیوست تا شخصا پروژه ساخت «سیستم شاک ۳» را رهبری کند.

استودیو نایت دایو پیش از این هم تجربه خوبی در ساخت نسخه‌های ریمستر شده بازی‌ها دارد و پیش از این نسخه اول بازی Turok را نیز ریمستر کرده است.

نسخه اصلی بازی System Shock در سال ۱۹۹۴ و توسط استودیو لووکینگ گلس (Looking Glass) ساخته شده بود. این استودیو در ساخت نسخه دوم بازی با ایرشنال گیمز (Irrational Games) همکاری کرد و ایرشنال پس از اتمام این پروژه، کار ساخت بازی Bioshock را آغاز کرد.

منبع: GameSpot


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده