نویسنده: افشین پیروزی
// دوشنبه, ۲۱ تیر ۱۳۹۵ ساعت ۱۶:۲۱

تاریخ عرضه بازی ADR1FT برای پلی استیشن 4 مشخص شد

استودیو تری وان زیرو تاریخ عرضه بازی ADR1FT را بر روی کنسول پلی‌استیشن 4 اعلام کرد. بر این اساس، دارندگان این کنسول کم‌تر از ۵ روز دیگر قادر به تجربه بازی خواهند بود. با زومجی همراه باشید.

بازی‌هایی با حال و هوای فضایی طرفداران خاص خود را در بین گیمر‌ها دارند. ADR1FT یکی از همین بازی‌ها است که چندی پیش برای رایانه‌های شخصی ویندوزی عرضه شد. این بازی توسط استودیو Three One Zero ساخته شده و ۵۰۵ گیمز هم وظیفه انتشار آن را برعهده داشته است. حال سازندگان با انتشار یک تریلر جدید، اعلام کرده‌اند که بازی در تاریخ ۱۵ جولای (۲۵ تیر) برای کنسول پلی‌استیشن 4 هم عرضه خواهد شد. قیمت این نسخه ۲۰ دلار است. در ادامه می‌توانید تریلر جدید بازی را تماشا کنید:

|

بازی ADR1FT برای کنسول ایکس‌باکس وان هم عرضه خواهد شد که البته هنوز تاریخ انتشار دقیق آن از سوی سازندگان اعلام نشده است. این در حالی است که فروشگاه‌های معتبری مثل گیم‌اسپات هنوز تاریخی برای عرضه این نسخه اعلام نکرده‌اند. ولی فروشگاه مایکروسافت، روز ۱۶ سپتامبر (۲۶ شهریور) را به عنوان تاریخ عرضه بازی ذکر کرده است. البته این تاریخ توسط سازنده یا ناشر بازی تایید نشده است. همچنین پیش از این در زومجی نسخه پی‌سی این بازی را بررسی کردیم و آن را لایق نمره متوسط ۶ دانستیم. خلاصه‌ای از این بررسی را می‌توانید در ادامه بخوانید:

انتظارات از Adr1ft به عنوان یک بازی خاص بسیار بالا بود. اما توسعه دهندگان این اثر تنها توانستند در بخش گرافیک انتظارات را برآورده کنند و بازی در بخش‌های گیم‌پلی و موسیقی با مشکلات بسیار زیادی رو به رو است که نمی‌توان به سادگی از کنار آن‌ها گذشت. با توجه به گیم‌پلی خسته کننده و تکراری این بازی، می‌توان آن را به دلیل بهره‌مندی از قدرت گرافیکی بی‌نظیر برای تجربه هدست‌های واقعیت مجازی پیشنهاد داد.

منبع: OnlySP


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده