نویسنده: مسیح کریمی
// دوشنبه, ۲۱ تیر ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۰۳

اولین پوستر فیلم Beauty and the Beast منتشر شد

کمپانی والت دیزنی پس از موفقیت فیلم آلیس در سرزمین عجایب (Alice in Wonderland) تصمیم گرفت فیلم‌های بیشتری از انیمیشن‌های گذشته خود بسازد، حال نوبت به ساخت فیلمی براساس انیمیشن محبوب دیو و دلبر (Beauty and the Beast) رسیده و دیزنی بتازگی اولین پوستر این فیلم را منتشر کرده است. در ادامه با زومجی همراه باشید.

کمتر از یک سال تا اکران فیلم دیو و دلبر (Beauty and the Beast) بیشتر باقی نمانده است، بتازگی اولین پوستر رسمی این فیلم منتشر شده است. اما واتسون، که در این فیلم نقش دختری به نام بل را بازی می‌کند، با انتشار پیامی در صفحه شخصی خود در  فیسبوک، از پوستر این فیلم رونمایی کرد. وی گفت:

بسیار هیجان زده هستم که اولین پوستر فیلم Beauty and the Beast را به طور انحصاری برای طرفدارانم در فیسبوک منتشر می‌کنم، امیدوارم خوشتان بیاید.

شما در ادامه می‌توانید این پوستر زیبا را مشاهده کنید:

First-Beauty-and-the-Beast-poster

فیلم  Beauty and the Beast در تاریخ ۱۷ مارس ۲۰۱۷ (۲۷ اسفند ۱۳۹۵) اکران خواهد شد و  بیل کاندن کارگردانی این فیلم را بر عهده دارد. علاوه بر حضور اما واتسون، در این فیلم شاهد حضور ستارگان دیگری از جمله  یان مک‌کلن، ایوان مک گرگور و استنلی توچی نیز هستیم. چندی پیش دیزنی اولین تریلر این فیلم را منتشر کرد که شما در اینجا می‌توانید آن را تماشا کنید. این تریلر توانست رکورد بیشترین تعداد بازدید در ۲۴ ساعت نخست انتشار را بشکند که پیش از این در دست تریلر فیلم جنگ ستارگان: نیرو برمی‌خیزد (Star Wars: The Force Awakens) بود.

منبع: IGN


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده