// سه شنبه, ۲۲ تیر ۱۳۹۵ ساعت ۰۰:۲۳

No Man’s Sky تنها ۶ گیگابایت برروی دیسک حجم دارد

با توجه به اتمام ساخت بازی No Man’s Sky و در نتیجه آماده‌سازی بازی جهت پرینت برروی دیسک، اکنون شان موری، مدیر نوآوری هلو گیمز،  میزان فضای اشغال شده توسط دیتای No Man’s Sky برروی دیسک را اعلام کرده است. در ادامه با زومجی همراه باشید.

شان موری، به دنبال اتمام ساخت بازی No Man’s Sky و به اصطلاح گلد شدن این بازی، در پاسخ به سوالی پیرامون حجم نهایی اشغال شده توسط بازی برروی دیسک در توئیتر نوشت:

برای آنهایی که پرسیدند، حجم No Man’s Sky برروی دیسک تنها ۶ گیگابایت است که بیشتر آن مربوط به صوت (Audio) است. (⌐■_■)

-شان موری (Sean Murray)-@NoMansSky

احتمالا شما نیز مانند بسیاری از خود می‌پرسید که چگونه یک بازی با وسعت No Man’s Sky، حجم ناچیزی را در دیسک اشغال می‌کند، پاسخ بسیار ساده است: بسیاری از محتوا از روش Procedural Generation استفاده می‌کند، در نتیجه حجم بسیار ناچیزی برروی دیسک مورد نیاز است. روش Procedural generation معمولا در حوزه گرافیک برای ایجاد بافت و مدل‌های سه بعدی و همچنین در بازی‌های ویدیویی برای ایجاد مقادیر بالای محتوا در یک بازی مورد استفاده قرار می‌گیرد. از مزایای این روش می‌توان به حجم کمتر فایل‌ها، محتوای گسترده و بزرگ‌تر و همچنین گیم‌پلی غیرقابل پیشبینی اشاره کرد.

مهم‌تر از تمام موضوعات، ما اکنون می‌دانیم که بازی در اروپا، آسیا و ایالات متحده موفق به دریافت مجوز انتشار در اولین تلاش شده است. هرچند، گروه در تلاش برای انجام کارهای انتشار بازی در ژاپن هستند. مدیر نوآوری هلوگیمز در این رابطه گفت:

RC1 برروی دیسک به معنی Release Candidate 1 است. ما در یک مرحله گواهی را در اروپا، ایالات متحده و آسیا دریافت کردیم، اکنون برروی  ارسال [بازی] به ژاپن [برای تائید کار] می‌کنیم. (ᵔᴥᵔ)

Release Candidate یا نامزد انتشار، مرحله‌ای از چرخه ارائه نرم‌افزار است که در آن، توسعه‌دهندگان نسخه‌ای نهایی شده را جهت انجام تست‌های مختلف برای بررسی عدم وجود مشکلات نرم‌افزاری قابل توجه ارائه می‌دهند که No Man’s Sky سربلند از آزمایشات فوق بیرون آمده است.

موری همچنین با ارسال یک توئیت جدید از کار برروی اولین بروزرسانی خبر داده است:

خب، واقعا منتظر آپلود یک بیلد هستیم. در حقیقت ما در حال حاضر مشغول بروزرسانی 1 هستیم.

موری همچنین یک تصویر از نسخه ژاپنی بازی را به اشتراک گذاشت:

no mans sky japanشان موری در توضیح تصویر نوشت:

نسخه ژاپنی بازی به این شکل است. فکر می‌کنم احتمالا اینطور بازی کنم در حالی که .....

بازی No Man’s Sky در تاریخ ۱۹ مرداد برای پلی‌استیشن 4 و رایانه‌های شخصی عرضه خواهد شد.

منبع: DualShockers


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده