// سه شنبه, ۲۲ تیر ۱۳۹۵ ساعت ۲۲:۲۳

بازی کنید و باعث کمک به بیماران بی بضاعت سراسر دنیا شوید

 رویداد امسال اسپیدران (SpeedRun) که در کشور آمریکا برگزار می‌شود نیز به پایان رسید و طبق اعلام برگزارکنندگان این مراسم حدود ۱/۲۹ میلیون دلار کمک مالی برای بیماران جمع آوری شده است. در ادامه با زومجی همراه شوید.

  شاید بعد از خواندن عنوان این خبر به این فکر کنید که چطور می شود با بازی کردن خود باعث کمک به میلیون‌ها بیمار بی‌بضاعت شوید؟ و به این فکر کنید که چقدر خوب و لذت‌بخش است که هم از بازی کردن لذت ببرید و هم به میلیون‌ها انسان سرتاسر دنیا کمک کنید. رویداد جهانی بازی را به سرعت تمام کن، این امکان را به شرکت کنندگان می‌دهد که با قابلیت‌های خاص خود در بازی‌ها، هزینه های درمانی بیماران را جمع آوری کنند.

ساز‌و‌‌‌‌‌کار رویداد جهانی  بازی را به سرعت تمام کن (Games Done Quick)  به این شکل است که شما به عنوان یک گیمر در آن شرکت می‌کنید و بازی مورد علاقه‌ی خود را در سریع‌ترین زمان ممکن به پایان می‌رسانید و همزمان به صورت آنلاین، هم در شبکه‌ی اجتماعی یوتیوب و هم در سرویس پخش آنلاین ویدیوی برگزار کننده‌ی این مسابقات، مردم زیادی در سراسر دنیا به تماشای بازی کردن شما می‌نشینند و اگر از آن لذت ببرند با اهداء کردن  ۱ تا ۱۰۰ دلار به شما امتیاز می‌دهند. شرکت آوسم گیمز دان کوئیک (Awesome Games Done Quick) اعلام کرده است  که امسال حدود ۱/۲۹ میلیون دلار هزینه‌ی درمانی برای بیماران بی‌بضاعت جمع آوری شده است.

در رویداد اسپیدران، هر شرکت کننده می تواند بازی مورد علاقه‌ی خود را به دو شکل به پایان برساند تا توجه بینندگان بیشتری را جلب کند، روش اول اینکه با سرعت تمامی مراحل بازی را طی کند و روش دوم اینکه به شکلی خاص مثلا با چشم و یا با یک دست بازی را به پایان برساند که به طور حتم برای بسیاری از بینندگان جذاب خواهد بود. سال گذشته فردی توانست بازی Fallout: New Vegas را در ۲۴ دقیقه به پایان برساند که در نوع خود یک رکورد جهانی محسوب می‌شود.

برگزار کننده‌ی این رویداد اعلام کرد که در مراسم امسال، بالغ بر ۱۶۰ ساعت بازی  توسط شرکت‌کنندگان انجام شده و آنها توانستند توانایی‌های خود را به صور مختلف به نمایش بگذارند و شرکت کننده‌ای که بیشترین امتیاز را کسب کرد به عنوان بهترین بازیکن معرفی شد.

 رویداد بعدی بازی را به سرعت تمام کن، ۱۹م دی ماه سال ۹۵ برگزار خواهد شد. نظر شما کاربران عزیز زومجی در مورد این رویداد جهانی چیست؟ آیا شما هم قابلیتی خاص در تمام کردن بازی ها دارید و مایل به برگزاری چنین رویدادی در ایران هستید؟

منبع: GameSpot


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده