نویسنده: محسن بیگی نیا
// سه شنبه, ۲۲ تیر ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۲۳

آهنگ اصلی بازی Civilization 6 توسط برنده جایزه Grammy ساخته شده است

کریستوفر تین، برنده‌ی جایزه‌ی گرمی (Grammy Award) که پیش از این کار ساخت آهنگ بازی Sid Meier's Civilization IV را به عهده داشته است، آهنگ اصلی بازی Sid Meier's Civilization VI را نیز خواهد ساخت. برای آگاهی از جزئیات بیشتر با زومجی همراه باشید.

کریستوفر تین، که کار ساخت آهنگ تنها بازی ویدیویی که تا کنون موفق شده جایزه‌ی گرمی را ببرد به عهده داشته، آهنگ اصلی Civilization VI را خواهد ساخت. تین در سال ۲۰۰۵ به خاطر ساخت آهنگ «Baba Yetu» بازی Civilization IV برنده یک جایزه‌ی گرمی شده است. آهنگ جدید او «Sogno di Volare» نام دارد که به معنی «رویای پرواز» است. متأسفانه، این آهنگ هنوز عرضه نشده است.

تین در یک بیانیه اظهار امیدواری کرد که آهنگ «Sogno di Volare» «جوهر اکتشافی» را در خود خواهد داشت.وی توضیح داد:

هم جستجوی فیزیکی برای یافتن سرزمین‌های جدید و همچنین اکتشافات ذهنی مرتبط با گستراندن مرزهای علم و فلسفه.

تین، برای نخستین بار آهنگ «Sogno di Volare» را ۱۹ جولای (۲۹ تیر) در همایشی در سالن کاداگان شهر لندن اجرا خواهد کرد. این آهنگ توسط ارکستر سلطنتی فیلارمونیک اجرا خواهد شد، در کنار گروه‌های موسیقی‌ مانند انجل سیتی کورال (Angel City Chorale)، پریما وکال انسمبل (Prima Vocal Ensemble) و لوسی (Lucis). آهنگ «Baba Yetu» نیز در غروب همان روز به عنوان بخشی از رویداد «موسیقی‌ کریستوفر تین» و در کنار دیگر موسیقی‌های وی اجرا خواهد شد. بلیط‌های این مراسم با قیمت ۱۵ تا ۲۵ پوند قابل خریداری خواهند بود.

تین برنده‌ی دو جایزه‌ی گرمی بوده است. آلبوم سال ۲۰۰۹ وی، با نام «کالینگ آل داون» (که آهنگ «Baba Yetu» را نیز در بر دارد) برنده دو جایزه گرمی شده است. موسیقی بازی Journey کنسول پلی‌استیشن 3 نیز نامزد دریافت جایزه‌ی گرمی شده بود، اما در نهایت جایزه‌ی بخش «بهترین موسیقی برای رسانه‌های تصویری» به خاطر موسیقی فیلم The Girl With The Dragon Tattoo به ترنت رزنور و آتیکوس رز  تعلق گرفت.

Civilization VI تغییراتی بزرگی را در غیر انباشته سازی شهرها اعمال کرده است؛ دیگر شما تمام دارائی‌هایتان را در یک بخش نخواهید ساخت. برای آشنایی بیشتر با Civilization VI و آشنایی با تمدن‌های آن به صفحه‌ی اصلی این بازی در زومجی مراجعه کنید. این بازی ۲۱ اکتبر (۳۰ مهر) برای رایانه‌های شخصی عرضه خواهد شد.

منبع: Gamespot


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده