// سه شنبه, ۲۲ تیر ۱۳۹۵ ساعت ۱۵:۳۸

مجموعه ای تلویزیونی بر اساس سری Battlefield در حال ساخت است

محبوب و موفق بودن سری بتلفیلد دیگر تقریبا بر کسی پوشیده نیست و همه انتظار بالایی از ادامه یافتن روند این موفقیت‌ها نسبت به این سری دارند. اما کمتر کسی انتظار دارد که مجموعه‌ای تلویزیونی بر اساس این سری ساخته شود. با زومجی و جزییات خبر همراه باشید.

اگرچه کمی باور این خبر سخت است اما جالب است بدانید که مجموعه‌ای تلویزیونی بر اساس سری محبوب Battlefield در حال ساخت است که البته فعلا خیلی از جوانب آن تکمیل و ساخته نشده‌اند. به تازگی کمپانی‌های پارامونت تلویژن (Paramount Television)  و انانیمس کانتنت (Anonymous Content) که پیش‌تر ساخت مجموعه‌هایی مانند کاراگاه حقیقی (True Detectiveآقای ربات (Mr. Robot) و فیلم بازگشته (The Revenant) را در کارنامه‌ی خود دارند، خبر ساخت مجموعه‌ای بر اساس سری محبوب الکترونیک آرتز و دایس را رسما اعلام کردند و به تازگی نیز توانسته‌اند مراحل ابتدایی برای ثبت مجوز ساخت آن را سپری کنند. هیچ کدام از این کمپانی‌ها تا کنون تجربه‌ی ساخت مجموعه‌ای تلویزیونی بر اساس بازی‌های ویدیویی را نداشته‌اند.

مجموعه‌ی تلویزیونی Battlefield تا کنون برای پخش همگانی، شبکه‌های کابلی معمولی و پرمیوم و سرویس‌های استریم تایید شده و با همین تعداد گزینه برای پخش نیز می‌توان از راه‌های زیادی آن را تماشا کرد. مسئولیت تولیدکنندگی این مجموعه را نیز مایکل شوگِر بر عهده دارد. وی در همین پست سابقه‌ی ساخت نمایش‌های تلویزیونی مانند Stroumboulopoulos و The OA را دارد و همچنین بطور همزمان در حال ساخت مجموعه‌های دیگری مانند Spotlight و The Fifth Estate نیز هست. بخشی از سخنان وی را در رابطه با این مجموعه‌ در زیر مشاهده می‌کنید:

مجموعه‌ی Battlefield با ساختار داخلی فوق‌العاده و داشتن طرفداران زیاد، پتانسیل بسیار بالایی برای تبدیل شدن به یک IP دراز مدت را دارد. با همکاری مشترک Paramount Television و Electronic Arts، می‌توانیم به بهترین شکل ممکن و با بالاترین تعهد از مجموعه‌ای که ۱۵ سال پیاپی دستاوردی جز موفقیت نداشته، مجموعه‌ی تلویزیونی Battlefield را بسازیم.

بخش‌های از صحبت‌های امی پاوِل، رئیس کمپانی پارامونت تی‌وی را در زیر مشاهده می‌کنید:

کمپانی ما همیشه به دنبال یافتن محتواهای هوشمند و خوبی بوده تا کاربران و طرفداران را بیش از پیش هیجان زده کند. مجموعه‌ی بتلفید کمپانی الکترونیک آرتز، با بهره‌مندی از داستان قوی و پویا و همچنین پشتیبانی خیل عظیمی از هواداران متعصب و وفادار، به ما این امکان و اجازه را می‌دهد تا این مجموعه‌ی ناب و منحصر بفرد را به صفحه‌ی تلویزیون‌ها نیز وارد کنیم. ما از همکاری با کمپانی‌های بزرگی مانند Electronic Arts و Anonymous Content خوشحال خواهیم شد و همچنین از مایکل شوگر نیز بسیار ممنونیم که با اصرار و پافشاری مفید خود، ما را وارد این پروژه‌ی محبوب کرد.

در این بین پاتریک سودِرلند از کمپانی الکترونیک آرتز نیز سخنانی در این مورد ارائه کرده که به شرح زیر است:

مجموعه‌ی بتلفیلد یکی از محبوب‌ترین دارایی‌های ما در بین طرفداران است. ما بسیار خوشحال هستیم که کمپانی‌های بزرگ پارامونت تلویژن  و انانیمس کانتنت قصد دارند بار دیگر این مجموعه‌ی محبوب را از دریچه‌ای دیگر به طرفداران نشان دهند.

در حال حاضر اطلاعاتی در مورد اینکه آیا این مجموعه قرار است بر اساس نسخه‌‌ی به خصوصی از سری بتلفیلد ساخته شود یا اصلا وجه اشتراکی با بازی‌های این مجموعه خواهد داشت یا خیر منتشر نشده است. جدیدترین بازی این سری یعنی Battlefield 1 در تاریخ ۳۰ مهر ماه سال جاری منتشر خواهد شد. در سال ۲۰۱۲ نیز قرار بود کمپانی فاکس یک نمایش یک ساعته‌ی کمدی-اکشن بر اساس بازی Battlefield: Bad Company برای پخش بر روی تلویزیون بسازد که در نهایت به نتیجه‌ای نرسید.

نظر شما در مورد این مجموعه‌ی تلویزیونی چیست؟

منبع: GameSpot


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده