نویسنده: نادر امرایی
// سه شنبه, ۲۲ تیر ۱۳۹۵ ساعت ۱۹:۱۶

تصاویر جدیدی از iPhone 7 فاش شد

دیروز اولین تصاویر واضح از آیفون ۷ جدید فاش شد و امروز نیز شاهد تصاویر جدیدی از این دستگاه هستیم که از منبعی قابل اعتماد منتشر شده‌اند. با زومجی همراه باشید.

در تصاویری که به تازگی از آیفون‌های جدید اپل منتشر شده، شاهد آیفون ۷ پلاس با دوربین دوگانه هستیم. در تصاویر جدیدی که از آیفون ۷ نیز منتشر شده، زوایای دیگری از این دستگاه ۴.۷ اینچی را نشان می‌دهد.

با اینکه در بالای دکمه‌های تنظیم صدا دیگر دکمه مخصوص سایلنت کردن دستگاه دیده نمی‌شود، اما مشخص نیست که آیفون‌های جدید از جک هدفون ۳.۵ میلی‌متری برخوردار خواهند بود یا خیر، چرا که از زاویه پایینی این دستگاه تصویری در دست نیست.

iPhone-7-Leaked

نکته جالب و جدیدی که پیش از این نیز شایعه شده بود، سه سوارخ اتصال وجود دارد که در بخش پشتی و پایینی دستگاه قرار دارد و احتمالا نشانه‌ای از Smart Connector است. این بخش می‌تواند برای اتصال کیبورد‌ها شبیه به آیپد پرو استفاده شود. اینطور که مشخص است اپل تنها قصد دارد از این متصل کننده و لوازم جانبی جدید برای آیفون ۷ پلاس استفاده کند.

iPhone-7-Leaked

تصویر دیگری نیز منتشر شده که بدنه جلویی این دستگاه ۵.۵ اینچی را نشان می‌دهد. پیش از این گفته می‌شد که دکمه هوم آیفون قرار است به لمس حساس شود و دیگر مکانیکی نباشد اما این تصویر خلاف این گفته را نشان می‌دهد چرا که آیفون باز هم دکمه هوم قابل کلیک دارد. در این تصویر باز هم مشخص نیست که این آیفون‌های جدید از جک هدفون برخوردار هستند یا خیر.

iPhone-7-Leaked

هر دو این دستگاه‌ها در پاییز امسال معرفی می‌شوند. از دیگر مشخصات داخلی این دستگاه نیز می‌توان به پردازنده Apple A10، حافظه داخلی پایه ۳۲ گیگابایت، پشتیبانی از ویژگی ضدآب و وای‌فای و LTE سریع‌تر اشاره کرد.

iPhone-7-Leaked

منبع: زومیت


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده