نویسنده: نادر امرایی
// چهار شنبه, ۲۳ تیر ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۰۳

تماشا کنید: سه کلیپ جدید از فیلم Jason Bourne

کمپانی تصاویر یونیورسال، چندی پیش سه کلیپ جدید از فیلم جیسون بورن (Jason Bourne) برروی کانال رسمی خود در یوتیوب قرار داد. در ادامه با زومجی و تماشای این ۳ کلیپ کوتاه همراه باشید.

کمپانی Universal Pictures چندی پیش اعلام کرده بود که به مناسبت نزدیک شدن به زمان اکران فیلم جدید مجموعه بورن که جیسون بورن نام دارد، قصد دارد که در طی یک مراسم مخصوص در ۸ شبکه تلویزیونی، سه‌گانه این مجموعه محبوب را در قالب یک برنامه تلویوزیونی پخش کند. این برنامه تلویوزیونی، به مجری‌گری مت دیمون (بازیگر نقش اول سه‌گانه اصلی این فیلم و فیلم جدید) برگزار خواهد شد و از تاریخ ۱۶ جولای (۲۶ تیر) تا ۲۴ جولای (۳ مرداد) ادامه خواهد داشت. در طی این برنامه، مت دیمون بخش‌هایی اختصاصی از فیلم Jason Bourne را نیز برای تماشاگران پخش می‌کند.

به همین مناسبت و قبل از اینکه این برنامه آغاز شود، این کمپانی سه کلیپ جدید از فیلم جیسون بورن را در کانال رسمی یوتیوب خود قرار داد که در ادامه می‌توانید این کلیپ‌ها را مشاهده کنید:

|

|

|

در فیلم جدید بورن، مت دیمون پس از یک قسمت غیبت، برای ایفای نقش جیسون بورن باز خواهد گشت. کارگردانی این فیلم بر عهده پل گرین‌گراس است که دو فیلم The Bourne Supermacy و The Bourne Ultimatum این مجموعه را کارگردانی کرده است. از دیگر بازیگران این فیلم می‌توان به آلیشیا ویکندر، وینسنت کسل، تامی لی جونز و جولیا استایلز اشاره کرد.

Jason Bourne در تاریخ ۲۹ جولای (۸ مرداد) برروی سینماها اکران خواهد شد.

منبع: Coming Soon


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده