نویسنده: محسن بیگی نیا
// چهار شنبه, ۲۳ تیر ۱۳۹۵ ساعت ۱۵:۴۳

ضد قهرمان اصلی فیلم Doctor Strange با انتشار یک کمیک معرفی خواهد شد

به گزارش وب سایت «کمیک‌بوک» (ComicBook)، مارول (Marvel) قصد دارد پیش زمینه‌ی داستانی ضد قهرمان اصلی فیلم Doctor Strange را در کمیکی مخصوص به خودش به تصویر بکشد. برای آگاهی از جزئیات بیشتر با زومجی همراه باشید.

در حالی که ضد قهرمانان فیلم‌های مارول اغلب آدم‌های بدی هستند که از کتاب‌های کمیک به فیلم‌ها آورده می‌شوند، اما همیشه هم  کارها به این صورت پیش نمی‌روند. کاسلیوس، شخصیتی که مدس دیتمان میکلسن که در فیلم آینده‌ی Doctor Strange نقشش را بازی خواهد کرد، از نظر فنی جدید نیست، اما شناخت بسیار کمی از او داریم. اما اکنون یک کمیک  پیش درآمدی از پیشینه‌ی داستانی او را آشکار خواهد ساخت.

Doctor Strange -mads

همچنانکه وب سایت «کمیک‌بوک» گزارش داده است، این کمیک توسط ویل کرونا پیلگریم و جورج فورنس نوشته و طراحی شده است و در مارول سینماتیک یونیورس (Marvel Cinematic Universe) رخ می‌دهد. در آن نقطه از داستان، کاسلیوس یک ضد قهرمان نبوده است. او یک استاد بلند مرتبه‌ی هنرهای عرفانی بوده است که با «اینشینت وان»، که ایفای نقشش در فیلم به عهده‌ی تیلدا سوینتون است، همکاری می‌کرد.

این کمیک استادهایی را نشان می‌دهد که به دنبال یک شخص سرکش از محفل خودشان بودند تا عصای قدرتمند را که دزدیده بود پس بگیرند. کاسلیوس مسئولیت زیادی در انجام این کار دارد و بر خلاف دیگر اعضای اوردر، دو سلاح کوچک تیغه دار را حمل می‌کند:

kaecilius-group-shot-with-masters

شخصیتی با نام کاسلیوس در کمیک‌های Doctor Strange  در دهه‌ی ۱۹۶۰ ظاهر می‌شود، اما در یک نقش به شدت به فراموشی سپرده شده که ظاهراً متفاوت از آن چیزی است که برای فیلم خلق شده است. ماه گذشته، میکلسون در مورد فیلم و وجه تمایز آن با دیگر فیلم‌های مارول صحبت کرده بود. او به «یاهو ! مویز» (Yahoo! Movies) گفته بود:

شما تمام [بخش‌های] اکشن و تمام عناصر تشکیل دهنده‌ی یک فیلم مارول خوب که در فیلم‌ها می‌بینید را خواهید داشت، اما این فیلم یک طعم متفاوت خواهد داشت.

اگر که شما به کتاب‌های کمیک نگاه کنید، [آنها نسبت به دیگر داستان‌های مارول] کاملاً متفاوت هستند. من فکر می‌کنم [که این] فیلم نسبت به دیگر فیلم‌ها [مارول] که تا کنون دیده‌ایم متفاوت خواهد بود، اما این تفاوت به اندازه کتاب‌ها نخواهد بود، چرا که آنها اصولاً متعلق به دهه‌ی ۶۰ و ۷۰ هستند. این بیشتر شبیه تجربه‌ی قرص‌های توهم زا بود.

ما آن اثر افسون کننده‌ در زمان خودش را به چیزی تبدیل کرده‌ایم که می‌تواند با مسائل روز در ارتباط باشد. پس شما هنوز هم انرژی دارید، هنوز هم رنگ‌ها را دارید، شما هنوز هم دیوانگی را دارید، اما شما چیزی را نیز خواهید داشت که می‌تواند معرف شما باشد.

بندیکت کامبربچ در فیلم دکتر استرنج نقش استفن استرنج، جادوگر عرفانی، را بازی خواهد کرد. راشل مک آدامز و چویتل اجیوفور نیز در این فیلم ایفای نقش خواهند کرد. کارگردانی این فیلم نیز به عهده‌ی اسکات دریکسون، کارگردان فیلم Sinister، خواهد بود. اولین تریلر فیلم در ماه آوریل به نمایش درآمد که از اینجا قابل مشاهده است. این فیلم ۴ نوامبر (۱۴ آبان)در سینماها به نمایش در خواهد آمد.

منبع: Gamespot


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده